اطلاعیه لزوم تعطیلی دو هفته‌ای کشور تکذیب شد

معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر صدور اطلاعیه‌ای از سوی این معاونت پیرامون لزوم تعطیلی دوهفته‌ای کشور را تکذیب کرد.

با قرمز شدن وضعیت کرونایی ۲۵۷ شهر کشور صحبت‌هایی مبنی بر تعطیلی دو هفته‌ای کشور شنیده میشد. در همین زمینه  برخی خبرگزاری‌ها اطلاعیه‌ای از سوی وزارت بهداشت منتشر کردند که در آن با اشاره به وضعیت قرم بر تعطیلی دو هفته‌ای کل کشور تاکید و اعلام شده بود که در صورت عدم تعطیلی، احتمال افزایش آمار فوتی‌های روزانه به بالای ۶۰۰ نفر وجود دارد.

معاونت بهداشت وزارت بهداشت اما بر صدور این اطلاعیه‌ را تکذیب و تاکید کرد که اخبار و توصیه‌های مربوط به بیماری کووید ۱۹ توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

براساس اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، هیچ‌گونه اطلاعیه‌ای پیرامون لزوم تعطیلی دو هفته‌ای کشور و همچنین احتمال افزایش تعداد فوتی‌ها تا ۶۰۰ نفر از سوی معاونت بهداشت صادر نشده است.

براساس این اطلاعیه، همه‌ی اخبار و توصیه‌ها در مورد بیماری کووید ۱۹ توسط معاون بهداشت وزارت بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود./ایسنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67959
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.