تساوی ارزشمند مس در خانه| استقلال در رفسنجان متوقف شد

در جریان هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم مس رفسنجان و استقلال به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۱۵ در رفسنجان آغاز شد. مسیح زاهدی در دقیقه ۱۵ موفق شد گل اول مس رفسنجان را به ثمر برساند. این بازیکن روی ریباند یک ضربه کاشته صاحب موقعیت شد و ضربه این بازیکن در محوطه جریمه استقلال به گل اول بازی تبدیل شد.

در ادامه بازیکنان استقلال تلاش کردند توپ و میدان را در اختیار بگیرند و موقعیت‌هایی روی دروازه مس رفسنجان ایجاد کنند اما آبی‌پوشان در دقایق اول پس از گل اول کاری از پیش ببرند و فرصت‌های نصفه و نیمه شاگردان محمود فکری نتوانست نتیجه بازی را تغییر دهد.

تلاش استقلال برای فشار به مس رفسنجان راه به جایی نبرد و شاگردان محمد ربیعی موفق شدند پس از گلزنی توپ و میدان در دست بگیرند و مدیریت لازم را برای حفظ گل داشته باشند.

در دقیقه ۵۲، استقلال موفق شد گل تساوی بازی را به ثمر برساند. فرشید باقری روی سانتر ارسالی ضربه کرنر موفق شد با ضربه سر گل اول استقلال را به ثمر برساند تا بازی به تساوی یک بر یک کشیده شود.

در دقایق پایانی بازی، مس رفسنجان سعی در حفظ نتیجه داشت اما استقلالی‌ها در تلاش بودند تا گل دوم را به ثمر برسانند. در پایان تلاش دو تیم برای زدن گل برتری ثمری نداشت تا این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد و دو تیم با کسب یک امتیاز زمین بازی را ترک کنند.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=65851
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.