قهرمانی خاتون بم در لیگ برتر فوتبال بانوان


دختران بم بر قله فوتبال بانوان کشور ایستادند

در هفته ۲۱ رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، خاتون بم با غلبه بر ذوب آهن قهرمانی خود را در لیگ چهاردهم قطعی کرد.

لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 17:30 امروز دوشنبه ۹ خرداد با برگزاری پنج دیدار همزمان در شهرهای مختلف وارد هفته بیست و یکم خود شد و خاتون در ورزشگاه فجر شهر بم به مصاف ذوب آهن رفت.
پیروزی هفته گذشته نماینده بم مقابل سپاهان در خاک اصفهان، بسیار مثمر ثمر واقع شد و خاتونی‌ها علاوه بر روحیه بسیار فوق‌العاده، این شانس را داشتند تا با کسب سه امتیاز مقابل ذوب آهن، قهرمانی خود را در فاصله یک هفته به پایان رقابت‌ها قطعی کنند.
انگیزه بالای شاگردان مرضیه جعفری سبب شد تا زردپوشان در دقایق ابتدایی کنترل بازی را به دست گیرند و حریف را به عقب هدایت کنند. حملات میزبان هر لحظه رنگ و روی خطرناک‌تری به خود می‌گرفت ولی خبری از باز شدن دروازه نبود.
دو تیم در این نیمه علی‌رغم حملات متعدد از پس یکدیگر برنیامدند و تور دروازه‌ها دست نخورده باقی ماند تا بازی در 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل به پایان برسد.
در نیمه دوم ورق برگشت و بازی بسیار گرم آغاز شد. در همان ابتدای کار و در دقیقه 46، بازیکنان بم از غفلت حریف نهایت بهره را بردند تا این فاطمه گرائیلی باشد که گل نخست بازی را برای خاتون بم به ثمر می‌رساند.
ذوب آهن که در شک گل زودهنگام در این نیمه بود مقداری در زمین حریف پیشروی کرد اما بازهم این خاتون بم بود که توانست در دقیقه 56 توسط سمانه چهکندی به گل برسد و اختلاف را دوچندان کند.
خاتون بم که با این نتیجه خود را قهرمان لیگ می‌دید، در ادامه رو به بازی منطقی و دفاع از اندوخته خود کرد تا ذوب آهن صاحب توپ و میدان شود.
گاندوها نیز برای جبران گل‌های خورده حملات زیادی را تدارک دیدند اما هرچه زدند به در بسته خورد و بازی با نتیجه 2-0 به سود خاتون بم به پایان رسید.
نماینده بم با این برد 58 امتیازی شد و در فاصله 4 امتیازی با تیم دوم جدول، قهرمانی خود را در چهاردهمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران قطعی کرد.
پس از سوت پایان این بازی، بازیکنان و کادرفنی تیم بم با ورود به زمین بازی به شادی کردن پرداختند و قهرمانی خود را جشن گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89425
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.