پورابراهیمی خطاب به شورا و شهردار کرمان:


طی یک ماه آینده پروژه‌های نیمه‌تمام شهر کرمان را تعیین تکلیف کنید

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی خطاب به اعضای شورای شهر کرمان اظهار کرد: شورای شهر و شهرداری همه طرح ها که مشکل مشخص دارند را رسما به صورت شفاف اعلام کنید و لازم است طرح های متوقف شده در شهر کرمان ظرف یک ماه تعیین تکلیف شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “محمدرضا پورابراهیمی” امروز هشتم آبان ماه در آئین تکریم و معارفه شهردار کرمان گفت: با اصلاح قانون مالیات ارزش افزوده از دو ماه دیگر میزان درآمدهای شهرداری ها حدود ۳۳ درصد نسبت به سنوات گذشته افزایش پیدا می کند.

وی در حوزه مسایل شهری خطاب به شهردار کرمان گفت: ساماندهی حاشیه شهر کرمان را اولویت کاری خود قرار دهید ضمن اینکه اقداماتی از سال ها پیش در این زمینه انجام شده است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که شهر کرمان بیشترین حاشیه ها را در استان دارد، افزود: ساماندهی حاشیه شهر از شهرک صنعتی آغاز خواهد شد.

وی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر کرمان اظهار کرد: اجرای طرح های اقتصادی در حوزه شهری می تواند تحول ایجاد کند.

شورای شهر و شهرداری همه طرح ها که مشکل مشخص دارند رسما به صورت شفاف اعلام کنید و لازم است طرح های متوقف شده در شهر کرمان ظرف یک ماه تعیین تکلیف شود.

پورابراهیمی با بیان اینکه کرمان یک شهر صنعتی است، تصریح کرد: ظرفیت های صنعتی در کرمان معین شود و باید مشکل آب صنایع از طریق فاضلاب شهری برطرف شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=79056
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.