مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان:


اجرای پایه‌های نور دکوراتیو، از میدان «پرواز» تا چهاراه «‎فرهنگیان» در دستورکار است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان در دیدار با شهردار کرمان از اجرای دو نور متفاوت و حذف نور زرد در میدان «آزادی»، خیابان «شریعتی»، تقاطع «باغ‌ملی»، پارک «نشاط»، بلوار «فردوسی» و بخشی از خیابان «جهاد» خبر داد و گفت: اجرای پایه‌های دکوراتیو با نظر شهرداری، از میدان «پرواز» تا چهاراه «‎فرهنگیان» نیز در دستورکار قرار دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از کرنا، محمد سلیمانی، همچنین به معارض‎شدن بعضی از ساخت‌وسازها با شبکه برق شهری اشاره کرد و گفت: لازم است شهرداری در صدور پروانه ساختمانی، حریم شبکه برق را رعایت کند و این مورد دیده شود.
او در ادامه، به پروژۀ مشترک شهرداری و شرکت توزیع نیروی برق شمال، درخصوص روشنایی رینگ شهر کرمان اشاره کرد و با بیان اینکه طبق قرارداد، پیمانکار 3500 لامپ کم‌مصرف را در رینگ پیرامونی شهر کرمان نصب خواهد کرد، افزود: در صورت اجرا، اتفاق خوبی در حوزۀ روشنایی شهر کرمان رقم می‎خورد.
سلیمانی، با اشاره به اینکه تأمین تجهیزات با شهرداری و اجرا با شرکت برق است، ادامه داد: روشنایی رینگ شهر، از پل «شهید بادپا» شروع شده و با گذر از میدان «بیرم‌آباد» و گلزار شهدا، تقاطع «فرهنگیان» می‎رسد.
او افزود: روشنایی ورودی شهر از سمت «ماهان» و سه‎راهی «سیلو» نیز در طرح دیده شده است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان همچنین از اجرای دو نور متفاوت و حذف نور زرد در میدان «آزادی»، خیابان «شریعتی»، تقاطع «باغ‌ملی»، پارک «نشاط»، بلوار «فردوسی» و بخشی از خیابان «جهاد» خبر داد و گفت: اجرای پایه‌های دکوراتیو با نظر شهرداری، از میدان «پرواز» تا چهاراه «‎فرهنگیان» نیز در دستورکار قرار دارد.
سلیمانی در ادامه، از سرپرست شهرداری خواست با درنظرگرفتن شهرک‎های متعدد و پراکنده در اطراف شهر و مشکلات مربوط به روشنایی این شهرک‌ها، شرکت برق نیز در کمیسون ماده پنج عضویت داشته باشد.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=114888
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.