افتخار آفرینی پژوهشگر کرمانی در سطح بین الملل

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان حائز کسب همکاری ۳ جانبه با دانشگاه پیتشت رومانی و خودروسازی داچیای رومانی، در سطح بین المللی شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی جعفری کرمانی پور عضو هیئت علمی و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: طی تاریخ‌های ۱۵ تا۲۳ آبان ماه، طرح بین المللی که از سمت اتحادیه اروپا با عنوان راسموس پلاس، برای تبادل تجارب آموزشی و پژوهشی بین اساتید بود، برگزار شد.

او افزود: برای شرکت در این طرح هزار نفر از دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور، درخواست مشارکت داشتند که در این بین تنها ۲۵ نفر انتخاب شدند.

جعفری کرمانی پور با اشاره به اینکه منتخبین در رشته‌های کامپیوتر و برق بودند، بیان کرد: اولویت انتخاب براساس رزومه پژوهشی و آموزشی و مصاحبه بوده که وی در رشته برق توانسته است سربلند از این پروسه انتخابی بیرون آید.

رئیس دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان کرمان با بیان اینکه این اولین تیم اعزامی به رومانی بوده، گفت: هدف از این طرح به اشتراک گذاشتن طرح‌های علمی و صنعتی بصورت مشترک با همکاری ۳ جانبه با دانشگاه پیتشت رومانی و خودروسازی داچیای رومانی خواهد بود.

او گفت: تیم ۲۵ نفره اعزامی ۱۰۰ ساعت کلاس آموزشی همراه با نشست‌های تخصصی متعددی در کشور رومانی داشته ایم.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران کرمان، تصریح کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر کشور عزیزمان در زمینه علمی از طرف کشور‌های غربی دچار تحریم بوده، با این افتخار آفرینی آینده روشنی به مدد الهی در انتظارمان خواهد بود.

پیش از این مصطفی جعفری کرمانی پور در رشته برق، پژوهشگر برتر سال ۹۷، استاد نمونه استان کرمان در سال ۹۶، دانشجوی برتر دوره دکترای رشته برق و همچنین چاپ بیش از ۱۰ مقاله علمی و پژوهشی در نشریات ملی و بین الملل را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=80580
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.