ساخت واحد بسته‌بندی محصولات کشاورزی در قلعه‌گنج آغاز شد

عملیات اجرایی احداث واحد بسته‌بندی محصولات کشاورزی امروز (چهارشنبه) با حضور استاندار کرمان و جمعی از مسئولان در شهرستان قلعه‌گنج آغاز شد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، واحد بسته‌بندی محصولات کشاورزی قلعه گنج توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد تومان و اشتغالزایی ۵۰ نفر احداث می شود.

محمدمهدی فداکار در دومین روز از سفر خود به جنوب کرمان پس از ورود به شهرستان قلعه گنج همراه با نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد و مسئولان این واحدها مشکلات و دغدغه های خود را با استاندار کرمان در میان گذاشتند.

استاندار کرمان بدو ورود مورد استقبال امام جمعه و مسئولان شهرستان قلعه گنج قرار گرفت و ضمن حضور در گلزار شهدای این شهرستان با اهدای گل و نثار فاتحه نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

این مجموعه به همت بخش خصوصی در ناحیه صنعتی قلعه‌گنج راه اندازی می شود و بسته بندی محصولات‌ کشاورزی بویژه خرما را در برنامه دارد.

استاندار کرمان در این آیین ابراز امیدواری کرد با همت بخش خصوصی این واحد هر چه سریع تر به بهره برداری برسد.

فداکار تاکید کرد: ارتقای زیرساخت‌ها در مناطق محروم به افزایش اشتغال و اقتصاد و ارزش افزوده کمک می‌کند.

ناحیه صنعتی قلعه گنج ۵۰ هکتار وسعت دارد که قرارداد ۱۳ واحد در آن منعقد و هشت واحد آن تاکنون بهره‌برداری شده است.

استاندار کرمان و جمعی از مسئولان همچنین با حضور در منزل شهید حسین دستجردی، با خانواده این شهید دوران دفاع مقدس در قلعه گنج دیدار کرد.

شهرستان قلعه گنج در فاصله ۴۰۰ کیلومتری جنوب مرکز استان کرمان واقع شده است.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88849
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.