بارش برف در گردنه‌های استان کرمان| از زنجیر چرخ استفاده کنید

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به بارش سنگین برف در گردنه‌های شمال استان کرمان گفت: تردد در این مناطق فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

علی اکبر نصیری با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت که این روزها شاهد تردد میهمانی از سراسر کشور در جاده‌های استان کرمان برای حضور در آئین تشییع و خاکسپاری سردار بزرگ جهان اسلام هستیم.

وی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان در در خصوص وضعیت جاده‌ها اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش‌های پراکنده در سطح استان کرمان هستیم.

به گزارش مهر فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به بارش برف در گردنه‌های برف گیر شمال استان کرمان افزود: در حال حاضر شاهد ریزش برف در گردنه «کفنوئیه» و «سنگ صیاد» در محور بافت به سمت کرمان، «گردنه خانه سرخ» در مسیر «کرمان-سیرجان»، سرچشمه و گردنه «سیرچ» در مسیر «کرمان-شهداد» هستیم.

نصیری عنوان کرد: با توجه به بارش سنگین برف طی شب گذشته تردد در گردنه کفنوئیه و سنگ صیاد صرفاً با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی از رانندگان خواست در صورت نبود ضرورت گردنه‌های برف گیر را برای تردد انتخاب نکنند، افزود: رانندگان در صورت ضرورت برای استفاده از مسیرهای گفته شده حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

نصیری با تاکید بر لزوم رعایت توصیه‌های پلیس راه عنوان کرد: همچنین رانندگان با توجه به لغزنده بودن سطح محورها سرعت مطمئنه و فاصله مناسب طولی با خودروی مقابل را رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=39738
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.