۱۷۰ نیروی راهداری جنوب کرمان در حالت آماده‌باش قرار گرفتند

 معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از آماده‌باش ۱۷۰ نیروی راهداری این منطقه خبر داد و گفت: این نیروها در راهدارخانه های جنوب کرمان مستقر هستند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مجتبی رییسی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروهای راهداری طی سه ماه گذشته عملیات تنقیه، بازگشایی و تنظیم بستر ۱۲۰ دستگاه پل را در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان انجام داده اند.

وی ادامه داد: دریواسیون (ایجاد کانال با فاصله و به موازات جاده به سمت پل) و دیوارهای هدایت آب با هدف هدایت مناسب سیلاب به طول ۱۵ کیلومتر در حاشیه پل ها و جاده های راههای جنوب کرمان تقویت و احداث شده است.

۶۵ پل در محورهای ارتباطی جنوب کرمان تعمیر و کف‌سازی شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان از کف سازی و تعمیرات اساسی ۶۵ دستگاه پل در محورهای ارتباطی هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد.

وی افزود: همچنین بیش از ۱۴۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین راهداری جنوب کرمان در راهدارخانه های این منطقه فعال است تا تردد ایمنی را برای مردم و رانندگان رقم بزنند که این آماده باش در پی اخطاریه های هواشناسی و بارش های پیش رو برنامه ریزی شده است.

رییسی با بیان اینکه مردم و رانندگان آخرین وضعیت راه های ارتباطی را از سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها پیگیری کنند و از نزدیک شدن به رودخانه های فصلی امتناع کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92832
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.