انجمن مهر و میراث در شهرستان زرند تشکیل شد

محمدرضا مهدلو شهردار زرند با بیان اهمیت حفظ مواریث فرهنگی، تلاش برای رونق صنعت گردشگری را یکی از اهداف شهرداری زرند عنوان کرد و گفت: شهرداری زرند آماده هرگونه همکاری برای تحقق اهداف این انجمن می‌باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، محمد اسلامی رئیس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زرند هم با تمجید از فعالیت‌های عمرانی شهرداری در سال ۹۷ گفت: این حجم از فعالیت‌های عمرانی در سال ۹۷ از یک نهادی که غالب مردم نسبت به بیرون آمدنش از شرایط اضطرار تردید داشتند باور کردنی نبود.

اسلامی افزود: اکنون اعتماد مردم به شهرداری بازیابی شده و این میسر نمیشد مگر اینکه مردم شاهد اقدامات انقلابی این مجموعه در بحث عمران شهری باشند.

وی از مهندس مهدلو بعنوان مدیری توانمند، خوشفکر و خستگی ناپذیر و مشورت پذیر نام برد و افزود: بی تردید یکی از دستگاه‌هایی که سال ۹۷ بیشترین همکاری را با میراث زرند داشت شهرداری زرند بود.

اسلامی هدف تشکیل انجمن مهر و میراث را تلاش برای حفظ و مرمت ابنیه‌های تاریخی شهر زرند، ایجاد بازارچه‌های صنایع دستی، رفع موانع سرمایه گزاری‌های حوزه گردشگری و همکاری جهت برگزاری رویداد‌های گردشگری عنوان کرد.

فرهاد اسدی عضو شورای اسلامی شهر زرند هم با اعلام هرگونه همکاری شورا با انجمن مهر و میراث گفت: خوشبختانه اتفاقات خوبی در حوزه‌های میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری افتاده و مطمئن هستیم در سال ۹۸ هم با رویکردی که شورای  اسلامی شهر برای عمران و آبادانی شهر و خصوصا فعالیت‌های مرتبط با گردشگری و صنایع دستی و میراث فرهنگی خواهد داشت شاهد حرکتی خوب در این امور خواهیم بود.

در ادامه  عمرانی بعنوان نماینده حوزه میراث، خانم زعیم باشی بعنوان نماینده حوزه صنایع دستی و آقای روشنپور بعنوان نماینده بخش سرمایه گزار گردشگری به بیان مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط پرداختند.

در پایان مهدلو شهردار زرند ضمن قدردانی از تشکیل انجمن” مهر و میراث ” زرند از راه اندازی بازارچه صنایع دستی و تولیدات خانگی و همکاری جهت دوباره سازی نماد یخدان‌های زرند، مشارکت در مرمت و نگهداری برج زرندوئیه خبر داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=27174
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.