تکمیل بیش از ۹۰ درصد ظرفیت تخت‌های بستری کرونا بیمارستان دوازده فروردین کهنوج

 رئیس شبکه بهداشت و درمان کهنوج از تکمیل بیش از۹۰ درصد ظرفیت تخت‌های بستری کرونا بیمارستان دوازده فروردین کهنوج خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی شبکه و بیمارستان۱۲ فروردین کهنوج دکتر بیانی مقدم از راه اندازی بخش دوم کرونا خبرداد و گفت: شمار مراجعه بیماران تنفسی به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج فراتر از حد تصور بوده بطوریکه بیماران بستری و سرپایی افزایش چشمگیری یافته که این روند موجب شده تا بیش از ۹۰ درصد تخت‌های بستری ویژه مبتلایان به کرونا تکمیل و فشار بی سابقه به کادر درمان تحمیل گردد.

وی ادامه داد: تعیین سرنوشت این بیماری تا حدود زیادی بدست مردم است به طوری که اقشار مختلف جامعه می توانند با تصمیمات جدی و خانوادگی برای کاهش تجمعات و رفت و آمدهای غیر ضروری از گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

دکتربیانی مقدم تاکید کرد: صیانت از سلامت مردم وظیفه ای مشترک و اجتماعی و بر عهده عموم مردم است و زمانی موفقیت عاید خواهد شد که همه مردم و افراد دست اندرکار همراه و همگام با هم و با نظام بهداشت و درمان باشند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهنوج تصریح کرد: از اصناف و کسبه عزیز استدعا دارم پروتکل های بهداشتی متناسب با مشاغل خویش را رعایت کرده تا همانند گذشته فاصله گذاری فیزیکی و اجتماعی به خوبی اجرا شود.

در پایان دکتر بیانی مقدم افزود: از مردم عزیز تقاضا می شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می روند پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71719
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.