مدیر کل کمیته امداد استان کرمان:


علوفه رایگان در اختیار مجریان طرح‌های دامپروری کرمان قرار گرفت

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اجرای ۱۲ هزار طرح دامپروری توسط این نهاد در استان کرمان گفت: علوفه رایگان در اختیار مجریان این طرح‌ها قرار گرفته است.

به گزارش کرمان نو به نقل از مهر، یحیی صادقی اظهار کرد: افراد فاقد سرپرست یا دارای سرپرست از کار افتاده می‌توانند تحت پوشش کمیته امداد قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حمایت از مددجویان با نگاه توانمندسازی است، افزود: توسط مددجویان کمیته امداد استان کرمان ۱۲ هزار طرح دامپروری در حال اجراست.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به کمبود نهاده‌های دامی و اجبار دامداران به فروش دام‌هایشان افزود: برای رفع این مشکل کمیته امداد استان کرمان با اخذ اعتبار ویژه از مرکز، علوفه دام رایگان در اختیار این افراد قرار دادیم. در حال حاضر هیچ یک از مددجویان کمیته امداد استان به دلیل کمبود علوفه مجبور به فروش دامش نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ظرف دو ساله گذشته اقساط معوقه قابل توجهی از مددجویان را پرداخت کرده ایم، گفت: این قبیل اقدامات به منظور حمایت از اشتغال پایدار انجام شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان بیان کرد: طی سال گذشته ۱۳ هزار شغل توسط کمیته امداد استان کرمان ایجاد شد.

صادقی در خصوص صندوق‌های صدقات اظهار کرد: کمیته امداد دو نوع صندوق خانگی و در سطح شهر دارد، روش جمع آوری مبالغ این صندوق‌ها کاملاً مشخص است و صورت جلسه می‌شود. یک ریال از وجوهی که به صورت نقد از صندوق‌های صدقات جمع آوری می‌شود بدون حساب و کتاب نبوده و کاملاً شفاف و واضح است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: این وجوه جمع آوری شده در همان محل هزینه می‌شود به عنوان مثال پول جمع آوری شده در صندوق‌های صندقات شهر رفسنجان در همان شهر هزینه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تاکید ما بر پرداخت الکترونیکی است، افزود: در شرایط کرونا دریافت و پرداخت وجه نقد بسیار کمرنگ شده است. درگاه‌های مختلفی ایجاد کرده ایم که پول مستقیماً به حساب مشخص واریز می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: در طرح اکرام وجه مستقیماً به حساب کودکان یتیم واریز می‌شود و اصلاً وارد چرخه حسابداری کمیته امداد نمی‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76789
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.