در تداوم پویش نیکوکاری کارکنان سازمان ثبت‌اسناد کشور؛


آیین اهدای لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق محروم کرمان برگزار شد

بخشی از کمک‌های نقدی کارکنان سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور به مؤسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، صرف تأمین کیف، کفش و لوازم‌التحریر دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار استان کرمان شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، در آیینی با حضور مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، رئیس اداره آموزش‌وپرورش و جمعی از مسئولان محلی شهرستان جازموریان، لباس و لوازم‌التحریر تأمین شده از محل کمک‌های نقدی کارکنان ثبت‌اسناد و املاک کشور به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شد.

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان در حاشیه این مراسم گفت: مؤسسه نان و رزق بهشتی از فروردین‌ماه سال جاری با تأکید رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و مشارکت مسئولانه کارکنان و باهدف تلاش در جهت محرومیت‌زدایی آغاز بکار کرده است.

او افزود: اولین گام مؤسسه نان و رزق بهشتی “پویش نذر نان” در مناطق محروم بود که به‌مرور و با کمک‌های خانواده بزرگ ثبت‌اسناد و املاک کشور دامنه فعالیت این مؤسسه گسترده‌تر شد.

سید مهدی هاشمی اظهار داشت: باتوجه‌به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس قرار داریم، بخشی از کمک‌های نقدی همکارانم در سراسر کشور صرف تأمین کیف، کفش و نوشت‌افزار برای دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار کشور شد.

او اضافه کرد: در حال حاضر جامعه هدف مؤسسه نان و رزق بهشتی سازمان ثبت، مناطق کم‌برخوردار استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان است و در استان کرمان نیز تمرکز فعالیت‌های محرومیت‌زدایی، بر شهرستان جازموریان قرار گرفته است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121592
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.