معاون استاندار کرمان خبر داد؛


اسکان ۱۵۰ هزار زائر شهید سلیمانی در کرمان

 معاون استاندار کرمان گفت: شب شهادت شهید سلیمانی ۷۵ هزار نفر در کرمان اسکان رسمی داشتند و بیش از ۷۵ هزار نفر در منازل مردم کرمان اسکان داشتند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، علی بیگ‌زاده معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان، با اشاره به اینکه در ایام چهارمین سالگرد شهادت سیدالشهدا جبهه مقاومت شهید حاج‌قاسم سلیمانی قرار داریم، اظهار داشت: در این ایام شاهد حضور تعداد زیادی از هموطنان، زائران و دلدادگان مکتب سلیمانی در کرمان پایتخت مقاومت اسلامی هستیم.

او با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته مقاومت در استان کرمان از ۱۲ دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۸ دی‌ماه ادامه دارد، گفت: خدمات ما در این هفته به‌صورت مستمر به زائران حاج‌قاسم ادامه دارد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان با بیان اینکه دیشب و شب شهادت شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی حدود ۴۰ هزار نفر در ورودی کرمان اسکان داده شدند و ۳۵ هزار نفر هم شب قبل اسکان داده شده بودند، ادامه داد: در مجموع شب گذشته ۷۵ هزار نفر در کرمان اسکان رسمی داشتند.

او از اسکان غیررسمی و موقت بیش از ۷۵ هزار نفر هم در منازل مردم کرمان خبر داد و بیان کرد: تمام زائران حاج‌قاسم سیدالشهدا جبهه مقاومت و سردار دل‌ها مهمان مردم کرمان هستند.
بیگ‌زاده با بیان اینکه نرم‌افزار موبایلی دیار مردم میدان برای اسکان رایگان زائران شهید سلیمانی در نظر گرفته شده است، افزود: شماره‌تلفن‌های ۰۹۹۶۰۲۲۲۴۰۰۸ – ۰۹۹۶۰۶۶۴۰۰۸ – ۰۹۹۶۰۶۶۴۰۰۱ و ۰۹۱۳۰۳۸۴۰۰۳ کمیته اسکان نیز برای این منظور در نظر گرفته شده و پاسخگوی زائران هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113161
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.