در نشست خبری در محل بیت‌الزهرا (س) شهر کرمان؛


تشریح برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کرمان

فرمانده سپاه ثارالله کرمان ویژه‌برنامه‌های سالگرد شهادت سردار سلیمانی را تشریح کرد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار محمدعلی نظری امروز در نشست خبری در محل بیت‌الزهرا (س) شهر کرمان با اعلام برنامه‌های چهارمین سالگرد شهید حاج‌قاسم با اشاره به اینکه بعد از شهادت حاج‌قاسم مکتب او ادامه دارد گفت: زنده‌بودن انقلاب را در تشییع‌جنازه شهید سلیمانی در داخل و خارج کشور دیدیم.

او افزود: اقدامات زیادی در سال برای ترویج مکتب حاج‌قاسم انجام می‌شود و شبکه بزرگی از مردم ما آیین سالگرد را برگزار می‌کنند.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: باتوجه‌به هم‌زمانی ولادت حضرت زهرا (س) و سالگرد شهدای مقاومت همچنین در برنامه‌های سالگرد چهارم به این مناسبت توجه می‌شود.

او افزود: جهاد تبیین درباره مسائل غزه و قدس در برنامه‌های سالگرد چهارم شهدای مقاومت دیده شده است و برنامه‌های محتوایی، کیفی و ترویج مکتب حاج‌قاسم اجرا می‌شود.

 فرمانده سپاه ثارالله در ادامه افزود: مشارکت گرفتن از نوجوانان و جوانان، حفظ بیت‌المال به‌عنوان یکی از شاخصه‌های حاج‌قاسم و مردمی‌کردن برنامه‌ها نیز در اجرای برنامه‌ها مدنظر است.

 سردار نظری با اشاره به اینکه ۳۰۰ موکب‌دار از سراسر کشور برای حضور در کرمان ثبت‌نام کرده‌اند افزود: ۳۰ درصد افزایش جمعیت زائران در سال جاری پیش‌بینی می‌شود که نشان می‌دهد، ارتباط مردم با حاج‌قاسم روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

 او گفت: آغاز آیین سالگرد چهارم را از ۱۲ دی‌ماه اعلام شده است، ولی موکب‌ها از ۹ دی‌ماه فعال شده‌اند و مردم از نقاط مختلف به سمت گلزار شهدا اعزام شده‌اند که این نشان می‌دهد مکتب سلیمانی زنده است و سال‌به‌سال این ارتباط دلی بین سردار سلیمانی و مردم بیشتر می‌شود.

او افزود: توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سردار سلیمانی در تمام برنامه‌ها مدنظر قرار گرفته است و هفته مقاومت از ۱۲ تا ۱۸ دی در کرمان و کشور برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: تکریم ۵۰۰ خانواده شهید، آیین پیوند فاطمی، فعالیت ۲۴ ساعته موکب‌ها در سراسر استان کرمان، آغاز عملیات اسکان رایگان به زائران، یادواره شهید سردار پورجعفری، رونمایی از تیزر انیمیشن و رویداد سه‌روزه تولید اثر تجسمی ازجمله برنامه‌ها در چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی است.

 نظری گفت: اجرای برنامه‌های ورزشی، مسابقات کشوری قلعه‌قوس، اجرای ختم قرآن به نیت حاج‌قاسم، ویژه‌برنامه دانشجویان بین‌الملل، تجمع دانش‌آموزان با عنوان نسل آرمانی، فرزندان سلیمانی و برگزاری آیین دعای ندبه از دیگر برنامه‌هاست.

 او همچنین کمک مؤمنانه، پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، افتتاحیه راهیان مکتب سلیمانی با حضور ۵ هزار نفر، ویژه‌برنامه روایت حبیب، یادواره شهید سلیمانی و محله را از دیگر برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برشمرد.

 فرمانده سپاه ثارالله گفت: برگزاری مسابقات علمی، کرسی‌های علمی و ترویجی با حضور اعضای هیئت‌علمی، نمایشگاه‌های دستاوردهای علمی و پژوهشی، ویژه‌برنامه لحظه شهادت و آیین راهپیمایی روز شهادت و اجلاسیه تجلیل از مادران و همسران شهدای مقاومت ازجمله برنامه‌ها به شمار می‌رود.

 ویاوتشییع، قرائت دعای کمیل، یادواره شهید سلیمانی و گردهمایی ایل سلیمانی به‌عنوان دیگر برنامه‌ها نام برد.

 نظری با اشاره به اینکه شعار هفته مقاومت شهید القدس است گفت: گردهمایی یاران حاج‌قاسم، کُرسی علمی، تجدید میثاق اعضای تشکل‌های دانش‌آموزی کشور، آزادسازی ۶۳ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد، همایش بین‌المللی شهادت و غزه از دیگر برنامه‌های چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113011
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.