به مناسبت هفته دفاع مقدس؛


شب‌شعر دفاع مقدس «چشمه‌سار» در رفسنجان برگزار شد

شب‌شعر دفاع مقدس «چشمه‌سار»، شامگاه یکشنبه ۸ مهرماه درسالن شهید ذکریای رفسنجان برگزار شد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، به مناسبت هفته دفاع مقدس و همراه با ادای احترام به شهید سید حسن نصرالله، شب‌شعر «چشمه‌سار» توسط روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه و با حضور امام‌جمعه رفسنجان، فرمانده سپاه، رئیس بنیاد شهید، رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و جمعی از خانواده‌های شهدا و شاعران و اهل فرهنگ در سالن شهید ذکریای رفسنجان برگزار شد.
امام‌جمعه رفسنجان در این مراسم با تسلیت شهادت مجاهد بزرگ جبهه مقاومت، شهید سید حسن نصرالله، گفت: آن شهید هیچ‌گاه در مقابل دشمن عقب‌نشینی نکرد و تسلیم تهدید دشمن نشد.
حجت‌الاسلام اصغر عسکری با قدردانی از برگزارکنندگان شب‌شعر، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وقایع دوران جمهوری اسلامی است چراکه هشت سال مردم ما با دست‌خالی در مقابل استکبار ایستادند.
او با بیان اینکه مردم در دفاع مقدس افتخار آفریدند، خاطرنشان کرد: این افتخارات باید برای مردم بماند و گویاترین زبان برای بیان این افتخارات که مرز و جغرافیا نمی‌شناسد، زبان هنر است.
مشاور مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در امور ایثارگران نیز در سخنانی با بیان برخی از ویژگی‌های شهید سید حسن نصرالله، تأکید کرد: با شهادت این ابرمرد بزرگ مقاومت، مقاومت حزب‌الله متوقف نخواهد شد.
روح‌الله بهرامشاهی همچنین گفت: بخش کوچکی از واقعیت‌های دفاع مقدس بیان شده و باید برای انتقال مفاهیم ارزشمند آن با ابزار هنر تلاش کرد.
در این برنامه که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان و کانون هم‌بستگی فرزندان شاهد مس سرچشمه برگزار شد، از خانواده‌های شهیدان کدخدایی و ارسلان تجلیل شد.
در شب‌شعر «چشمه‌سار»، پدر شهید والامقام زینلی، سید علی میرافضلی، علی حیدری‌زاده، حامد حسین‌خانی، مجتبی احمدی، اصغر کرمشاهی، محمود بنی‌نجار، امیرحسین نورالدینی، مهدی جهان‌بخش، ابوالفضل کریمی و مرتضی عابدینی به شعرخوانی پرداختند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122469
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.