مدیرعامل بانک سپه کشور در جمع مدیران منطقه گل‌گهر:


شما فرماندهان اقتصادی کشور هستید

 دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه در جمع مدیران منطقه گل‌گهر گفت: یکی از ویژگی‌های بارز شرکت گل‌گهر تلاش مخلصانه همه مدیران این شرکت برای تسریع حرکت روبه‌جلو است.

به گزارش کرمان‌نو، دکتر ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با تشکر از توجه و نگاه ویژه به ارزش‌های دینی در منطقه گل‌گهر گفت: شما رزمندگان و فرماندهان اقتصادی کشور هستید پس باید با برنامه‌محوری و با نگاه مالی به‌پیش بروید.

 دکتر پرتوافکنان عضو هیئت‌مدیره بانک سپه نیز مدیریت نقدینگی را بسیار مهم عنوان و تصریح کرد: پروژه‌ها را اولویت‌بندی کنید و پروژه‌هایی که درصد پیشرفت بالاتری دارند و یا پیش‌بینی برگشت نقدینگی بیشتری می‌کنید را در اولویت قرار دهید.

 همچنین دکتر سروش مدیرعامل شرکت گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید نیز با تجلیل از تلاش‌های مدیرعامل شرکت گل‌گهر در توسعه و تکمیل پروژه‌های این منطقه گفت: تقویت نیروی انسانی و توجه به توسعه و آموزش را در دستور کار قرار دهید. وی ادامه داد: شرکت‌های منطقه گل‌گهر مسیر دانش‌بنیان‌شدن را باقدرت ادامه دهند. دکتر سروش از حمایت‌های بانک سپه که منجر به رشد شرکت‌های منطقه گل‌گهر شده نیز تشکر کرد.

 لازم به ذکر است قبل از این جلسه از پروژه‌های منطقه گل‌گهر بازدیدی انجام و حاضرین در جریان آخرین تحولات و دستاوردهای منطقه قرار گرفتند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119273
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.