مدیرکل ثبت کرمان در دیدار با فرمانده سپاه ثارالله:


صدور اسناد مالکیت موجب ایجاد بستر اشتغال و کاهش جرایم می‌گردد

مدیرکل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان گفت: اسناد مالکیت حد نگار مزایای فراوانی دارد و علاوه بر کاهش دعاوی و اختلافات ملکی، با امکان اخذ تسهیلات بانکی و فراهم نمودن بستر خوداشتغالی، در کاهش بزهکاری و بروز جرایمی از قبیل قاچاق نقش بسزایی دارد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی اداره کل ثبت‌اسناد و املاک استان کرمان، به‌منظور هماهنگی جهت استفاده از ظرفیت نیروهای جهادی، امشب مدیرکل ثبت استان با فرمانده سپاه ثارالله، مسئول سازمان بسیج حقوق‌دانان و فرماندهان واحدهای مهندسی و عمرانی سپاه ثارالله دیدار و گفتگو کرد.

هاشمی خاطرنشان کرد: هویت‌بخشی و تثبیت مالکیت متر به متر اراضی و پهنه‌های سرزمینی کشور مطالبه جدی و مؤکد رهبر حکیم انقلاب و دستور کار جدی ماست.

او افزود: رئیس سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور در جریان سفر به شهرستان‌های جنوبی استان کرمان، بر لزوم تسریع در امر حدنگاری مناطق کمتر توسعه‌یافته جنوب تأکید داشت.

مدیرکل ثبت‌اسناد بیان داشت: این اداره کل در نظر دارد با تشکیل قرارگاه حدنگاری شهید سلیمانی و تکیه بر ظرفیت ادارات ثبت کلیه شهرستان‌های استان، سازمان بسیج حقوق‌دانان، مرکز کارشناسان قوه قضاییه و بسیج مهندسین، اقدامی جهادی در زمینه صدور اسناد مالکیت مناطق جنوبی استان کرمان انجام دهد.

او اضافه کرد: صدور اسناد مالکیت حد نگار با فراهم‌آوردن بستر اخذ تسهیلات بانکی، زمینه خوداشتغالی را فراهم و از گرایش جوانان این مناطق به جرایمی از جمله قاچاق جلوگیری می‌نماید.

فرمانده سپاه ثارالله نیز ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل ثبت‌اسناد در زمینه تثبیت مالکیت و حدنگاری املاک سپاه ابراز داشت: عمل به منویات مقام معظم رهبری رمز موفقیت در تمامی زمینه‌هاست و آمادگی داریم در زمینه پیشبرد حداکثری حدنگاری به‌عنوان مطالبه جدی رهبر انقلاب، نهایت همکاری را با مجموعه ثبت‌اسناد و املاک استان داشته باشیم.

سردار نظری تصریح کرد: اسناد مالکیت از مزایای پرشماری برخوردار است و نقش ویژه‌ای در جلوگیری از زمین‌خواری ایفا می‌نماید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=110685
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.