صبح روز ۲۲ مرداد؛


معرفی مسئول جدید هسته گزینش برق جنوب استان کرمان

آیین معرفی مسئول جدید هسته گزینش شرکت توزیع نیروی برق نیروی برق جنوب استان کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان این آیین با حضور مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر و هیئت همراه، مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان برگزار شد.

 امیری کهنوج، مدیرکل هسته گزینش شرکت توانیر در این نشست ضمن گرامیداشت ایام سوگواری ماه صفر، ضمن استناد به کلام قرآن و اشاره به احادیث بیان داشت: این کلام‌های نورانی و بیانات ارزشمند، معنای واقعی گزینش افراد صالح و متعهد و هم چنین جایگاه مهم و حساس گزینش را مشخص می‌کنند.

او، لزوم دقت‌سنجی و عدم اعمال رفتار سلیقه‌ای را از ویژگی‌های مهم دست‌اندرکاران هسته گزینش برشمرد و ابراز امیدواری نمود: با انتخاب نیروی انسانی مستعد، کارآمد و باایمان بتوانیم سازمان را در رسیدن به اهداف خودیاری کرده و در موفقیت سازمان نقش بسزایی داشته باشیم.

او امانت‌داری، رعایت و حفظ حرمت و کرامت افراد در امور گزینش را مهم‌ترین کار در این امر خطیر معرفی کرد و گفت: ازآنجایی‌که در بحث گزینش با نیروی انسانی روبرو هستیم، بنابراین بایستی نهایت دقت و حساسیت را اعمال کرد تا مبادا به حیثیت و آبروی افراد خدشه‌ای جبران‌ناپذیر وارد شود.

 حمزه صدیقی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان نیز در این نشست ضمن خوش‌آمدگویی به حضار، کارکنان شرکت را باارزش‌ترین سرمایه این شرکت دانست و گفت: موفقیت هر سازمانی برخورداری از نیروی انسانی متعهد و شایسته است و زمانی که بحث نیروی انسانی، انتخاب و استخدام آنان مطرح می‌شود ارزش و حساسیت کار دوچندان شده؛ بنابراین بایستی به نحوی عمل شود تا افراد دارای شایستگی و صلاحیت اعتقادی، اخلاقی انتخاب و به مجموعه صنعت برق بپیوند.

 مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان در ادامه از زحمات مهندس موسوی که پیش‌ازاین، مسئولیت خطیر هسته گزینش شرکت را بر عهده داشته و هم اکنون به بازنشستگی نائل شده‌اند قدردانی نموده و گفت: گرینش نیروی انسانی در دوره تصدی مهندس موسوی به نحو احسن انجام می‌شد و هم اکنون نیز با تجربیات ارزنده کاری آقای شمسی، قطع به‌یقین این مهم با سرعت کار، دقت و شفافیت، صورت خواهد پذیرفت.

 در پایان مراسم از تلاش‌های صادقانه سید کمال موسوی رئیس سابق هسته گزینش شرکت با اهدای لوح تقدیر؛ تجلیل به عمل آمد و منصور شمسی به‌عنوان نماینده جدید هسته گزینش توانیر در شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان، معرفی گردید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120992
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.