تشدید محدودیت‌های کرونایی در کرمان از شنبه

استاندار کرمان می‌گوید محدودیت‌های کرونایی از شنبه هفته آینده در استان تشدید می‌شود و عادی انگاری جامعه را وارد پیک جدید این بیماری کرده است.

علی زینی‌وند صبح امروز در بازدید از بخش بستری بیماران مبتلا به کرونا بیمارستان پیامبر اعظم(ص) کرمان گفت که سرعت پیک جدید کرونا بسیار بالا است و امروز سراسر کشور درگیر پیک جدید این بیماری هستند.

او افزود: از مردم درخواست داریم که رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی را انجام بدهند چرا که عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی وضعیت بدی را برای مردم ایجاد می‌کند.

به گفته استاندار کرمان محدودیت‌های کرونایی در استان آغاز شده و تعدادی از شهرستان‌های استان در وضعیت قرمز کرونایی هستند و این شرایط در حال گسترش است.

به گزارش تسنیم او با تاکید بر اینکه تمام مکان‌های تجمعی در استان باید تعطیل شده و از هرگونه ازدحام جمعیت باید جلوگیری شود افزود: حجم بیماران در بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرده و اگر مردم همکاری نکنند روزهای سختی در پیش خواهیم داشت.

زینی‌وند با اشاره به اینکه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دوری از تجمعات و دورهمی‌ها باعث خواهد شد عزیزان خود را از دست داده و شاهد مرگ آنها باشیم ادامه داد: کمیته امنیتی و انتظامی ستاد کرونا فعال شده و نیروی انتظامی استان طرح محدودیت هوشمند ترافیکی را اجرا می‌کند و بر اساس این طرح ورود و خروج به شهرهای نارنجی و قرمز با پلاک شخصی ممنوع است.

استاندار کرمان همچنین در بازدید از بیمارستان ثامن الحجج (ع) کرمان با بیان اینکه این بیمارستان یک مجموعه خیرساز است که در شهر کرمان ساخته شده و بسیار اهمیت دارد اظهار داشت: بخش‌های مختلفی در این بیمارستان در نظر گرفته شده و ویژگی مهم آن کمک خیرین است.

وی با بیان اینکه این بیمارستان در حقیقت مکمل مراکز درمانی دولتی است که به اقشار آسیب‌پذیر جامعه کمک می‌کند گفت: برای تکمیل و تجهیز این مرکز از ظرفیت‌های استان به‌ویژه بنگاه‌های اقتصادی فعال در استان استفاده خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67976
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.