استاندار کرمان:


انتخابات در کرمان باید به بهترین نحو ممکن برگزار شود

سومین نشست فصلی احزاب سیاسی استان کرمان عصر امروز پنج‌شنبه با حضور محمدمهدی فداکار استاندار کرمان و عبدالله مرادی مدیرکل سیاسی وزارت کشور در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، در این جلسه محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: برای وزارت کشور مهم‌ترین کار پیشِ‌رو برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال است.

او با ابراز اینکه “تمام تلاش خود را برای تأمین زیرساخت‌های لازم انتخاباتی گذاشته‌ایم و انتخابات باید با بهترین کیفیت برگزار شود”، گفت: افزایش مشارکت و ایجاد فرصتی برای رأی‌دادن مردم را پیگیری می‌کنیم و در این زمینه احزاب نقش مهمی دارند.

استاندار کرمان با یادآوری اینکه “قله تلاشی که الان انجام می‌شود در روز انتخابات و مشارکت مردم است”، افزود: پشتوانه نظام حضور مردم است که امنیت و اقتدار کشور را به‌دنبال دارد.

او با تأکید بر اینکه انتخابات می‌تواند در پویایی جامعه اثرگذار باشد و یک حرکت نو را برای پیشرفت کشور ایجاد کند، گفت: احزاب در استان کرمان فعال هستند و باید همه تلاش خود را برای افزایش مشارکت مردم بگذاریم.

فداکار با بیان اینکه “از هر آنچه مانع مشارکت مردم در انتخابات می‌شود و یا مشارکت را کاهش می‌دهد، باید پرهیز کنیم” گفت: از فضای مجازی باید مراقبت کرد و از تخریب افراد و نامزدهای انتخاباتی جلوگیری شود.

او با اشاره به اینکه رقابت نامزدها در انتخابات باید سالم باشد، ادامه داد: برگزاری انتخابات در فضایی سالم بسیار اهمیت دارد و از هرگونه ایجاد تنش و تخریب باید به‌شدت جلوگیری شود.

رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان نیز در این جلسه با اعلام اینکه “در سال جاری این سومین نشستی است که با حضور نمایندگان احزاب در کرمان برگزار می‌شود”، اظهار داشت: در این جلسه نمایندگان موضوعاتی را مطرح می‌کنند و پیگیری می‌شود.

او با یادآوری اینکه “اسفندماه امسال انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را داریم”، گفت: این جلسات در راستای افزایش مشارکت در انتخابات برگزار می‌شود و از همه جناح‌ها در این جلسه حضور دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112905
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.