دادستان بم اعلام کرد:


۴۰ هزار خودروی دپو شده در ارگ جدید بم مشکل ترخیص دارد

دادستان بم گفت: ۷۵ هزار خودرو در پارکینگ‌های شرکت های خودروسازی دپو شده که از این تعداد افزون بر ۴۰ هزار خودرو متعلق به مردم است که پول آن را پرداخت کرده‌اند اما به دلیل مشکل هنوز ترخیص نشده‌اند.

به گزارش کرمان نو و به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، بهنام جعفری روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پارکینگ‌های شرکت‌های خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم اظهارداشت: پلاک تعدادی از خودروهای فروخته شده که در پارکینگ دپو شده صادر گردیده اما متاسفانه به هردلیل خودرو هنوز ترخیص نشده است.

جعفری عنوان کرد: قطعا بعد از این بازدید جلسه‌ای با مسیولان خودروسازی و سازمان‌ها و اداراتی که در این زمینه مسیولیت دارند، خواهیم داشت و دستورات لازم جهت ترخیص این خودروها صادر خواهد شد.
دادستان بم بیان کرد: شرکت‌ها، ادارات و یا سازمان‌هایی که در این قضیه اخلالی داشته باشند یا به گونه‌ای بخواهند سنگ‌اندازی کنند برای آنها پرونده قضایی تشکیل می شود و برخورد قضایی خواهد شد.
او خاطرنشان کرد: متاسفانه از ابتدای سال جاری ترخیص خودرو صورت نگرفته و اگر هم صورت گرفته به‌صورت قطره‌چکانی بوده است.
جعفری زاده اظهارداشت:اکنون ۵۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های شرکت های خودروسازی دپو شده که متعلق به مردم هستند و تلاش می‌کنیم در زمان کوتاهی ترخیص این خودرو‌ها صورت بگیرد .
او گفت:باتوجه به زیرساخت‌های موجود منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم ترخیص خودروها زمان‌بر است.
در ادامه محمد برزنگ فرماندار بم نیز گفت: بسیاری از مردم افزون بر چهار ماه است که ماشین خریداری کرده‌اند، حتی سند هم به‌نام آنها صادر شده است اما هنوز خودرویی دریافت نکرده اند.
وی بیان کرد: نزدیک به ۲۰ هزار کارگر در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم مشغول به کار هستند و زندگی آنها وابسته به فروش این خودروها است.
برزنگ عنوان کرد: با توجه به اینکه در کشور ورود خودروهای دست دوم مطرح شده است اما در بم قریب به ۷۰ هزار خودروی باکیفیت و تولید داخلی وجود دارد که ۴۰ هزار خودرو به فروش رفته اما با مشکل ترخیص مواجه شده است .
فرماندار بم اضافه کرد: از طریق نماینده با وزیر صمت پیگیری های لازم را به عمل می آوریم و رئیس کل گمرک نیز قول داده‌اند مشکل تسهیل شود.
گفتنی است در این بازدید، دادستان و اعضای شورای تامین شهرستان بم از هفت پارکینگ مدیران خودرو که هر پارکینگ افزون بر ۱۰ هزار خودرو در آنها دپو شده بود بازدید به عمل آوردند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=120620
3 نظرات
  1. محمد می گوید

    برای اعتراض به تاخیر تحویل خودرو کارزار زیر رو امضا کنید
    https://www.karzar.net/142146

  2. قنبری می گوید

    من دیماه پول ماشین را کاملا دادم
    برگ سبز در اسفند آمد
    کارت ماشین در اسفند آمد
    بیمه از اسفند شروع شده است
    کارت ماشین از دیماه روزی 60لیتر جمعا تاکنون 300, واریز شده است

    ولی هنوز ماشین تحویل نداده اند

    درضمن در مدارک ماشین مدل 1402خورده است

    نفرین بر مدیران خودرو

  3. قنبری می گوید

    من دیماه پول ماشین را کاملا دادم
    برگ سبز در اسفند آمد
    کارت ماشین در اسفند آمد
    بیمه از اسفند شروع شده است
    کارت سوخت ماشین از دیماه روزی 60لیتر جمعا تاکنون 300, واریز شده است

    ولی هنوز ماشین تحویل نداده اند

    درضمن در مدارک ماشین مدل 1402خورده است

    نفرین بر مدیران خودرو

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.