منصور ایرانمنش عضو شورای شهر: پلاک‌کوبی منازل در کرمان چند سال انجام نشده است | شهردار کرمان: پلاک‌کوبی منسوخ شده و کدپستی به جایش آمده است

منصور ایرانمنش عضو شورای اسلامی شهر کرمان گفت: پلاک‌کوبی درِ منازل در شهر از چند سال قبل انجام نشده که این موضوع مشکلات زیادی برای شهروندان ایجاد کرده است.

به گزارش کرمان‌نو، این در حالی است که شهردار کرمان در نشست خبری‌اش که مردادماه برگزار شد در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت درگذشته شهرداری‌ها در منازل پلاک نصب می‌کردند که این موضوع منسوخ شده است و الان اداره پست وظیفه دارد به هر منزلی یک کد پستی بدهد.

منصور ایرانمنش در گفت‌وگو با کرمان‌نو و باتوجه‌به این اظهارنظر شهردار کرمان گفت: اینکه می‌گویند کدپستی وظیفه اداره پست است، صحیح است و یک خلا قانونی هم اینجا وجود داد؛ اما کدپستی فقط برای مأمور پست است اما مردم در دادن آدرس مشکل دارند و پلاک برای سردرگم نشدن مردم لازم است.

او با اشاره به مطالبه شهروندان برای پلاک‌کوبی منازل تاکید کرد: نصب پلاک هزینه کمی هم برای شهروندان دارد و حتماً از این کار استقبال می‌کنند.

بارها پست در کرمان از وضعیت موجود گلایه و انتقاد کرده و این در حالی است که بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌ها نیز فاقد عنوان و پلاک هستند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123465
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.