استاندار: صنایع خودروسازی کرمان مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد

 استاندار کرمان با تاکید بر نقش صنایع خودروسازی در اشتغالزایی پایدار و جهش تولید گفت: این صنعت مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد.

 استاندار کرمان با تاکید بر نقش صنایع خودروسازی در اشتغالزایی پایدار و جهش تولید گفت: این صنعت مورد حمایت دولت قرار می‌گیرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی فرمانداری بم، علی زینی وند روز پنجشنبه در بازدید از مجموعه صنایع خودروسازی کرمان در تهران با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام “تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها” افزود: دولت در راستای فرمایش معظم له از تولید و ایجاد اشتغال پایدار همچنین تولید خودرو باکیفیت و در خور شان مردم ایران در استان کرمان حمایت خواهد کرد.

وی اظهار داشت: شهر بم، پایگاه اصلی بخش خصوصی در استان کرمان است که در حوزه خودروسازی با ایجاد اشتغال پایدار در راستای جهش تولید اقدامات خوبی انجام شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اهمیت استفاده از خودروهای برقی در کشور تاکید کرد: صنایع خودروسازی “کرمان‌موتور” توفیقات بسیار خوبی در تولید خودرو داشته و امروز نیز شاهد پیشرفت‌های بیشتری در زیرساخت تولید خودروهای برقی توسط این گروه خودروسازی هستیم.

ظرفیت تولید ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو در مجموعه خودروسازان کرمان ایجاد خواهد شد

مدیرعامل مجموعه صنایع خودروسازی گفت: ظرفیت تولید ۱۸۰ هزار دستگاه خودرو در مجموعه خودروسازان کرمان تا پایان سال ۱۴۰۱ ایجاد خواهد شد.

محمدرضا شه‌بخش از سرمایه گذاری جدید صنایع خودروسازی در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم، خبر داد.

وی همچنین بیان کرد: ساخت خودروی بنزینی و برقی با بیش از ۸۵ درصد تولید داخل و با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در خردادماه سال آینده رقم خواهد خورد.

شه‌بخش اظهار داشت: راه اندازی واحد تخصصی R&D (آر. اند. دی) خودرو و بکارگیری و پرورش نیروهای متخصص بومی و همچنین تعیین و تکلیف تالار حافظ و اختصاص آن به این مجموعه که از زمان زلزله بم بلاتکلیف مانده بود که با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان فعال خواهد شد.

مدیرعامل مجموعه صنایع خودروسازی کرمان موتور گفت: سالن رنگ جدید در مجاورت کارخانه خودرو سازان بم با سرمایه گذاری ارزی بیش از ۲۵ میلون دلار در حال ساخت است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=84218
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.