جوابیه شرکت توانیر به ادعای کرمان موتور درمورد قطعی برق؛


برق کرمان موتور ۶ روز از ۷ روز هفته تأمین است

شرکت توانیر: ” کارخانه خودروسازی کرمان موتور از ۷ روز هفته ۶ روز کامل بدون محدودیت مشغول تولید است و فقط یک روز در هفته (روزهای شنبه) در برنامه مدیریت بار مشارکت کرده و در مابقی ساعات شبانه‌روز بدون اعمال سهمیه‌بندی فعالیت تولیدی داشته است “.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از عصر ایران، شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع برق ایران (توانیر) با ارسال جوابیه‌ای به خبر “مدیرعامل کرمان موتور: قطعی مکرر برق، تولید خودرو را مختل کرد” (منتشر شده در تاریخ ۲۸ مرداد ۱۴۰۳) واکنش نشان داد. متن جوابیه به این شرح است:

 برق خودروسازی کرمان موتور ۶ روز از ۷ روز هفته بدون محدودیت تأمین می‌شود

 تمامی مشترکین صنعتی از جمله کارخانه‌های خودروسازی مکلف به مشارکت در اجرای برنامه‌های مدیریت بار ابلاغی از قبیل: جابه‌جایی بار، استفاده از تعطیلات تابستانی و یا تعمیرات هستند.

 لازم به ذکر است کارخانه خودروسازی کرمان موتور از ۷ روز هفته ۶ روز کامل بدون محدودیت مشغول تولید است و فقط یک روز در هفته (روزهای شنبه) در برنامه مدیریت بار مشارکت کرده و در مابقی ساعات شبانه‌روز بدون اعمال سهمیه‌بندی فعالیت تولیدی داشته است.
به‌صراحت می‌توان عنوان کرد که تاکنون هیچ محدودیتی فراتر از برنامه‌های مدیریت بار به آن کارخانه ابلاغ نشده و دلیل تأخیر در تعهدات کارخانه خودروسازی «کرمان موتور» به مردم، اعمال مدیریت بار و کاهش برق تحویلی نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121173
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.