بخشدار ساردوئیه جیرفت:


تلفن همراه در بیشتر مناطق ساردوئیه آنتن ندارد

بخشدار ساردوئیه جیرفت نبود آنتن‌دهی موبایل در بیشتر مناطق این بخش را از مشکلات عمده در این منطقه کوهستانی عنوان کرد و گفت: در بیشتر مواقع تلفن شخص من نیز به دلیل حضور در منطقه از دسترس خارج است.

به گزارش کرمان‌نو، عباسعلی مسلمی در آیین کلنگ‌زنی پروژه برق‌رسانی به روستاهای دولت‌آباد بحرآسمان، نبود آنتن‌دهی تلفن همراه را از مشکلات اساسی این منطقه اعلام کرد و گفت: خدمت‌رسانی به این منطقه در قالب بخش دیگر امکان‌پذیر نیست و لازم است که ارتقا یابد و از طرفی اعتبارات ویژه‌ای برای توسعه‌بخش ساردوئیه در همه بخش‌ها از جمله مخابرات، بهداشت و درمان، راه، گردشگری و… در نظر گرفته شود تا توسعه متوازن در این منطقه برقرار شود.

تعطیلی پروژه‌های راهداری در ساردوئیه

بخشدار ساردوئیه در ادامه با گلایه از اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: متأسفانه همه پروژه‌های راهداری در بخش ساردوئیه تعطیل است و این مجموعه باید پاسخگو باشد.

مسلمی عنوان کرد: چند پروژه از جمله طرح مسیر «دولت‌آباد» و «زمین حسین» در بحرآسمان و همین‌طور طرح‌های مربوط به «کولری» و «گازرو» در دلفارد و باب خیرو به سمت «آخرک» هم اکنون تعطیل شده اظهار کرد: بخش ساردوئیه با پتانسیل‌های فراوان و بالقوه در سالیان گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

بخشدار ساردوئیه وجود معادن با ظرفیت‌های متعدد را از دیگر ظرفیت‌های مهم ساردوئیه خواند و خاطرنشان کرد: ساردوئیه بهشت معادن جنوب کرمان است و متأسفانه زیرساخت‌ها برای بهره‌برداری از آنها ناچیز است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122892
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.