۶۱ طرح ارتباطی و فناوری اطلاعات در شهربابک افتتاح شد

در راستای تحقق شعار سال و کمک به زیرساخت های رونق تولید ۶۱ پروژه در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات شهربابک استان کرمان با ۳۲۴ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی  شامگاه سه شنبه در حاشیه  مراسم افتتاح  این طرحها گفت : به بهره برداری رسیدن این حجم از طرحها در شرایط کنونی آن هم در یک شهرستان از کشور نشان دهنده این هست که دولتمردان با حداقل امکانات فعالیتهای چشمگیری را در راستای تقویت زیرساخت های توسعه به سرانجام می رسانند که قابل تقدیر است .

اسدی افزود: : در سالهای اخیر شاهد پیشرفت های قابل توجه ای در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بودیم که رضایت تعداد زیادی از همشهریان را در برداشت و امروز هم با پیگیری های انجام گرفته و با افتتاح ۶۱ طرح در این حوزه گام مهمی در توسعه  زیرساخت ها برداشتیم.

وی عمده این پروژه ها  را شامل “ارتقا ۴۸ ایستگاه تلفن همراه نسل دوم به نسل چهارم” ، ” راه اندازی هفت ایستگاه تلفن همراه که مجموعا علاوه بر پوشش شهری و جاده ای تعداد ۱۲ روستای محروم شهرستان از نعمت تلفن همراه برخوردار کرد”، “اتصال تعداد ۱۵ روستای شهرستان به شبکه ملی اطلاعات که در این بستر ضمن دریافت خدمات اینترنتی پر سرعت نسل چهارم تلفن ثابت از خدمات الکترونیکی دولت هم برخوردار شدند” و” راه اندازی سه خودپرداز در روستاهای رباط، خبر و مرج” برشمرد .

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کرمان نیز در این مراسم بیان داشت: امروز رسما با افتتاح این ۶۱ طرح در بخش های مختلف سرویس های ارتباطی و فناوری اطلاعات را از قبیل ارتقا سایت های نسل ۲ و نسل ۴ تلفن همراه، نصب ATM های روستایی در روستاهای محروم و راه اندازی سه ایستگاه تلفن همراه در ۱۲ روستاهای دور افتاده را پوشش می دهند.

مسعود الهامی گفت: با توجه به پیگیرهای مستمر مسئولان در راستای محرومیت زدایی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان در سه سال اخیر و همچنین سفر وزیر فناوری اطلاعات به استان کرمان و سرمایه گذاری های عظیمی که در این حوزه انجام شده است، زیر ساخت های حوزه ی ارتباطات به صورت مناسبی رشد داشته اند .

وی اظهار امیدواری کرد که دستگاههای اجرایی از این فرصت استفاده ی مفید را داشته باشند و سرویس های ارتباطی و خدمات خود را مبتنی بر فناوری اطلاعات تعریف کرده و بر بستر فضای مجازی و بستر الکترونیک ارائه دهند تا مردم از نعمت دولت الکترونیک بهره مند شده و کشور به سمت دولت هوشمند سوق یابد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=31915
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.