در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان مطرح شد؛


انتقاد دادستان کرمان از تثبیت نشدن مالکیت اراضی برای ۴۶ جانباز از سال ۹۴

بخشی گفت: در سال ۹۴ به ۴۶ جانباز قطع نخاع، اراضی در قالب اجاره واگذار شد که هنوز مالکیت آن‌ها تثبیت نشده و مجوز ساخت و ساز به آن‌ها داده نشده است.

به گزارش کرمان‌نو، دادستان کرمان امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان کرمان، امنیت و اقتدار نظام اسلامی را مرهون جانفشانی افرادی دانست که دفاع از میهن و اسلام را بر رفاه خود ترجیح دادند و گفت: ما باید در مقام عمل، قدردان خون ایثارگران باشیم.
او افزود: حل مشکلات جانبازان و ایثارگران، نیازمند عزم جدی مسئولان است و باید برای رفع مشکلات قانونی جانبازان قطع نخاع در چهارچوب قانون از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده شود.
دادستان کرمان تصربح کرد: در سال ۹۴ به تعداد ۴۶ نفر جانباز قطع نخاع اراضی در قالب اجاره واگذار شد که متاسفانه هنوز مالکیت آن‌ها تثبیت نشده و مجوز ساخت و ساز نیز به آن‌ها داده نشده است. سوال اول این است: به چه علت زمینی را برای این عزیزان در نظر گرفته اند که با آنچه منظور و درخواست آن‌ها بوده مغایرت دارد و نامبردگان اجازه ساخت ندارند؟ سوال بعدی اینکه به چه علت مشکل این بزرگواران تاکنون حل نشده است؟
این مقام قضائی با اشاره به اینکه تعداد ١٠ نفر از جانبازان به فیض شهادت نائل شده‌اند، بیان کرد: همه باید با تمام توان و ظرفیت برای حل مشکلات جامعه ایثارگری و جانبازان نخاعی پای کار آیند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112212
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.