رئیس دادگستری کل استان کرمان؛


قاتل ۱۰ نفر در رفسنجان قصاص شد

 رئیس دادگستری کل استان کرمان از اجرای حکم عامل جنایت هولناک قتل ۱۰ نفر در منطقه نوق شهرستان رفسنجان، خبر داد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم حمیدی گفت: عامل جنایت در ۱۶ مردادماه سال ۱۴۰۱ هم‌زمان با تاسوعای حسینی، در منطقه نوق رفسنجان مرتکب جرم شده بود و در این پرونده اتفاق بسیار بدی رخ داد که قلوب همگان جریحه‌دار شد به‌طوری‌که یک فرد، ۶ تبعه افغانستانی و چهار نفر از مردم رفسنجان را مظلومانه کشت.

او ضمن بیان این مطلب در مرحله اول تلاش بر این بود که این فرد دستگیر شود، عنوان کرد: متهم این پرونده در حین فرار در روستای اسدآباد از توابع انار اقدام به خودزنی کرده بود که با ورود به‌موقع نیروهای پلیس و اورژانس، دستگیر و جهت درمان به مراکز درمانی منتقل شد.
رئیس‌کل دادگستری استان کرمان خاطرنشان کرد: متهم این پرونده پس از بهبودی نسبی با حضور در نزد بازپرس ویژه قتل شهرستان رفسنجان درباره ارتکاب ۱۰ فقره قتل عمدی با سلاح سرد، محاربه از طریق کشیدن سلاح به‌قصد جان که منتهی به ناامنی محل شده و اقامت غیرمجاز تفهیم اتهام شد.
نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان با اشاره به اینکه در مراحل مختلف رسیدگی به این پرونده، تفکیک بین مقتولان ایرانی و افغانستانی انجام شد، افزود: ازآنجاکه دسترسی به خانواده‌های مقتولان افغان آسان نبود و مدت‌زمان رسیدگی به آن طولانی می‌شد؛ پرونده اتباع ایرانی و افغانستانی تفکیک و رسیدگی شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدی ضمن بیان اینکه حکم محکوم علیه این پرونده پس از طی مراحل قانونی و تأیید دیوان عالی کشور به مرحله اجرا رسیده است، ادامه داد: قاتل مذکور صبح امروز ۲۳ مرداد به اتهام محاربه در محل زندان رفسنجان به دار مجازات آویخته شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121014
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.