معاون سازمان جنگل های کشور عنوان کرد:


افزایش دو برابری اعتبارات آبخیزداری در جنوب کرمان

معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از افزایش دو برابری اعتبارات آبخیزداری و آبخوانداری جنوب کرمان در سال ۱۴٠٠ خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، دکتر “پرویز گرشاسبی” معاون آبخیزداری، در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان در گفت و گو  با ایسنا با ابراز خرسندی از اقدامات انجام شده، هدف از سفر خود به این منطقه را بازدید از کلیه اقدامات و فعالیت های این اداره کل در راستای سیاست های ابلاغی سازمان جنگل ها و تبیین  برنامه های پیشرو عنوان کرد.

وی با اشاره به افزایش دو برابری اعتبارات آبخیزداری و آبخوانداری جنوب کرمان در سال ۱۴۰۰ افزود: علاوه بر این به دنبال سفر اعضای کمیسیون آب، کشاورزی و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی به جنوب کرمان، ۱٠٠ میلیارد ریال دیگر توسط سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری به پروژه های آبخیزداری این منطقه اختصاص خواهد یافت.

وی بر اجرای طرح مدیریت جامع در ادارات کل تاکید کرد و گفت: وجود پنج سرمایه طبیعی، فیزیکی، انسانی، اجتماعی و مالی نقش مهمی در عملکرد خوب طرح مدیریت جامع می تواند ایفا کند.

معاون سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به برخی از سیاست های پیش روی این سازمان درخصوص احاله مدیریت طرح های منابع طبیعی از جمله طرح های مرتعداری و… اظهار کرد: علاوه بر بهره مندی جوامع محلی از مواهب جنگل ها و مراتع، هدف دیگر مشارکت فعال مردم در حفاظت همه جانبه از عرصه های ملی می باشد به طوری که امر حفاظت، پیشگیری و اطفاء حریق عرصه های مورد نظر بر عهده آن دسته از افرادی خواهد بود که طرح های منابع طبیعی به آنها واگذار خواهد شد.

وی همچنین توجه به مواردی را از جمله، رفاه پرسنل، بررسی وضعیت نیروهای شرکتی و قراردادی، آراستگی نظام اداری، ساماندهی ارباب رجوع، استفاده از سامانه ها، توجه به دستورالعمل های ابلاغی، بررسی برنامه ها و اهداف این اداره کل در سال ۱۴٠٠ را مورد تاکید قرار داد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=72917
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.