راه اندازی دو سینمای سیار در شهرهای جنوبی استان

حسین اسحاقی روز یکشنبه در آیین معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت با توجه به سفر مقام معظم رهبری در سال ٨٤ به جنوب کرمان و توجه ویژه ایشان به بحث فرهنگ و ظرفیت های فرهنگی و هنری منطقه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جنوب مستقل شد که برنامه ها و اقدامات اجرایی شده و در حال اجراست.
وی تاکید می‌کند: یکی از اهداف اصلی در بحث توسعه فرهنگی عدالت فرهنگی است که می تواند زیربنای توسعه باشد.
او همچنین معتقد است : هنرمندان افتخار جامعه هستند و در راستای آرامش آنها، برای وصل شدن بیمه هنرمندان و اصحاب فرهنگ هنر و رسانه در تلاش هستیم.
اسحاقی در تشرسح اقدامت خود می‌گوید یکی از برنامه های توسعه فرهنگی بحث ثبات، آرامش و اعتدال فرهنگی است که از سیاست های دولت تدبیر و امید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص موضوع گفتمان فرهنگی است.
وی گفت: برای کشف استعدادها در شهرستان یکسری برنامه های پژوهشی داریم که با تعامل دانشگاه های جنوب کرمان به صورت جدی در حال پیگیری است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه موضوع دیگر در حوزه فرهنگی واگذاری امور فرهنگی به هنرمندان است ادامه داد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری مراقبت از سرمایه های فرهنگی است که این مهم در دستور کار ما قرار دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=10333
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.