اعلام ۳ روز عزای عمومی در استان کرمان

در پی عملیات تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت جمعی از هموطنانمان در این حادثه سه روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، در پی حادثه تروریستی عصر امروز (چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه) که در مسیر گلزار شهدای کرمان و در چهارمین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اتفاق افتاد، سه روز عزای عمومی در استان کرمان اعلام شد.

هیئت دولت نیز در پی این حادثه تروریستی، فردا پنجشنبه ۱۴ دی‌ماه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه کرمان و استاندار کرمان نیز در پی شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی، پیام تسلیت صادر کردند که متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

این‌بار دست استکبار جهانی و رژیم جعلی و آدم کش صهیونیستی در سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به خون مردم بیگناه که برای زیارت سردار دلها، به کرمان آمده بودند آغشته شد و در انفجار تروریستی، مردم بی گناه اعم از کودکان زنان و مردان را مظلومانه و بی دفاع به خاک و خون کشید و به شهادت رساند.

بی شک چنین حرکت‌های شقاوت آمیز و ظالمانه، حاکی از زبونی دشمن غدّار و ناامیدی از مقابله‌ی رو در رو با فرزندان غیور ملت است .

اینجانبان این فاجعه دردناک را به ملت شهیدپرور ایران تسلیت عرض نموده و ضمن آرزوی صبر و اجر برای خانواده‌های جانباختگان عزیز این حمله ددمنشانه و تروریستی، در استان کرمان سه روز عزای عمومی اعلام می شود.

همچنین به اطلاع ملت شریف ایران می‌رساند ابعاد حادثه مذکور در دست بررسی و شرایط توسط نیروهای امنیتی و عملیاتی تحت کنترل است. اسامی و آمار شهدا و مجروحان توسط مرکز اورژانس اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113320
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.