معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از مجروحان عنوان کرد:


کسی شکایتی از رسیدگی به مجروحان نداشته است

مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور در بازدید از مجروحان حادثه دیروز گلزار شهدای کرمان گفت: دشمنان منتظر برخورد سخت و سنگین سربازان حاج‌قاسم باشند/ همه برای امدادرسانی به مجروحان بسیج شدند

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه دشمنان به‌جای اینکه به میدان بیایند و مبارزه کنند جان زنان و کودکان بیگناه را می‌گیرد، گفت: برخورد سخت و سنگینی توسط سربازان شهید سلیمانی با آنها خواهد شد.

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه عیادت از مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته کرمان در بیمارستان شهید باهنر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از لحظه اول آقای رئیس‌جمهور تمام کشور را برای امدادرسانی به مجروحان این حادثه بسیج کرده است، اظهار داشت: اگر چه کادر پزشکی، درمانی و پرستاری این بیمارستان تا کنون خوب عمل کردند و تجهیزات این بیمارستان هم مناسب است.

او با بیان اینکه در بازدیدی که از بیمارستان و عیادتی که از بیماران انجام شد، ندیدم که کسی شکایتی از رسیدگی به مجروحان داشته باشد، گفت: بر اساس گزارشی که ارائه شد نیروهای امدادی و کادر درمان در انتقال و رساندن مجروحان به بیمارستان بسیار خوب عمل کردند و این یکی از عواملی بود که باعث شد تعداد شهدای ما در این حادثه کم باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه این اقدام تروریستی دشمنان یک حرکت مزبوحانه از سر استیصال بوده و به دلیل ضربات سنگینی بود که در این مدت خورده است، گفت: هیمنه دشمن شکسته شده و به جبران آن از مردم تقاص می‌گیرند.

او با بیان اینکه این حرکات را در غزه هم شاهد هستیم، ادامه داد: دشمنان به‌جای اینکه به میدان بیایند و مبارزه کنند جان زنان و کودکان بیگناه را می‌گیرند در کرمان هم به جان مردم می‌افتادند و نشان دادند که اصل دشمنی آنها با مردم است.

مخبر با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب اصل دشمنی استکبار با مردم بوده است، برای اینکه سنگین‌ترین ضربه‌ها را از مردم جمهوری اسلامی ایران خوردند و البته این دشمنی‌ها ادامه دارد، افزود: به حول و قوه الهی برخورد سخت و سنگینی توسط سربازان شهید سلیمانی با آنها خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=113370
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.