203 مکان ورزشی در کرمان قابل واگذاری است

محمدتقی امیری خراسانی  در نشست شورای عالی ورزش استان کرمان به ریاست استاندار افزود: 51 هیات ورزشی در استان فعال هستند که 38 هیات با رئیس و 13 هیات با سرپرست اداره می شوند.
وی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم 27 صدم درصد مالیات بر ارزش افزوده به حوزه عمرانی ورزش اختصاص یافته که پیگیری های نمایندگان مردم در مجلس در این زمینه جای تقدیر دارد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: امسال بسیای از پروژه های نیمه تمام با بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه مجمع خیران ورزش یار در سال های 94 و 95 جزء سه استان برتر کشور بوده است ادامه داد: 436 باشگاه ورزشی در استان کرمان وجود دارد که 50 باشگاه فاقد مجوز و تاریخ اعتبار آنها گذشته است و در این زمینه باید ساز و کار نظارتی قوی ببینیم.
امیری خراسانی به موضوع جهاد ورزشی اشاره و بیان کرد: زمینه ای برای حضور خیران علاقه مند برای آموزش رشته های ورزشی در مناطق محروم فراهم شده است.
وی بر تکمیل مجموعه ورزشی امام علی (ع) کرمان تاکید کرد و گفت: ستاد بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، اندونزی و المپیک و پارالمپیک 2020 توکیو را داریم که باید استعدادیابی و استعدادپروری و اجرای مسابقات ورزشی استانی و بین المللی را در این راستا مدنظر قرار دهیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان افزود: برای تامین منابع مالی مورد نیاز می توان از ظرفیت معین های اقتصادی استفاده کرد.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری المپیاد کرمان را انجام داده ایم اظهار کرد: تسهیل روند اداری تغییر کاربری و واگذاری از طریق ماده 27، حمایت از پروژه های ملی در جهت ساخت سالن تخصصی مختص هر رشته ورزشی، بر عهده گرفتن هزینه های برگزاری و اعزام مسبقات توسط معین های اقتصادی از جمله درخواست های اداره کل ورزش و جوانان از مجموعه مدیریتی استان است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=11418
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.