نمایشگاه گردشگری آن هم کمتر از 2 ماه مانده به ایام پیک سفر طلاییترین فرصت برای جذب گردشگر بود.
کرمان هم در حد توان در نمایشگاه گردشگری حاضر شد. به نظر میرسد علیرغم تلاش اتاق بازرگانی کرمان نتوانست آن طور که شایسته این خطه با 10 اثر ثبت جهانی است، فرهنگ و جاذبههایش را به گردشگران معرفی کند. تمرکز بر بخشی دولتی و دولتی کردن نمایشگاهها تبدیل به آفتی شده که متأسفانه در هفدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی کرمان هم تکرار شد. گزارش «کرمان نو» از نمایشگاه را ببیند.