تنها در ۴ ماه رقم خورد؛


بیش از ۲۰۰ هزار همیار گاز در کرمان آموزش دیدند

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: با اجرای طرح آموزش نکات ایمنی و مصرف بهینه گاز به دانش‌آموزان کرمانی از ابتدای شروع فصل سرما تاکنون ۲۸۵ هزار و ششصد دانش‌آموز در این استان به همیاران گاز پیوستند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی دررابطه‌با اجرای طرح همیار گاز توسط این شرکت، افزود: ارائه آموزش‌های لازم و نهادینه‌سازی مصرف بهینه و ایمن انرژی گاز، جزو زیرساخت‌ها و اولویت‌های شرکت گاز استان کرمان است.

او بیان کرد: باتوجه‌به اینکه کشور عزیزمان ایران دارای دومین ذخایر گازی است و سومین تولیدکننده گاز در جهان هستیم، متأسفانه از نظر مصرف در رتبه چهارم قرار داریم که این موضوع ضرورت فرهنگ‌سازی مصرف بهینه گاز را چندین برابر می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان همکاری با آموزش‌وپرورش استان در سال گذشته با استفاده از ظرفیت فرهنگی و آموزشی و مشارکت بیش از ۲۰۰ هزار دانش‌آموز در ۶ شهرستان بزرگ استان، طرح همیار گاز را در مدارس کرمان به اجرا رساند.

سلیمانی با اشاره به اینکه در سال جاری این طرح در کل شهرستان‌های استان کرمان در حال اجرا است، افزود: مصرف بهینه و رعایت نکات ایمنی گاز از مهم‌ترین آموزش‌های ارائه شده به همیاران گاز برای انتقال آموخته‌ها به خانواده‌ها و جامعه است و ان‌شاءالله سعی داریم هر ساله با برنامه‌ریزی متفاوت به آموزش‌ها ادامه دهیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115470
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.