طبق آمارهای مدیرعامل تلوبیون؛


آخرین مناظره پربیننده‌ترین مناظره شد

آخرین مناظره نامزدهای ریاست‌جمهوری در حالی روی آنتن رفت که آمارهای مدیرعامل تلوبیون نشان می‌دهد شب گذشته ۱۲ تیر تلویزیون پربیننده‌ترین مناظرات خود را پشت سر گذاشت.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از تسنیم، آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری شبِ گذشته ۱۲ تیر با موضوع اقتصادی برگزار شد.

 احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون از استقبال کم‌نظیر مخاطبان گفت که مناظره‌های تلویزیونی را از قابِ تلوبیون هم دنبال کردند. او به این نکته اشاره کرد: سعید جلیلی تا الان بیش از ۹۳ برنامه زنده و ۱۰۰ کارشناس و مسعود پزشکیان بیش از ۶۳ زنده و ۴۱ کارشناس در تلوبیون توانستند با محتوایی که تولید کردند شاهد بازدید بیش از ۲ و نیم میلیون کاربر باشند.

 خورشیدی تأکید کرد: برای ۷ مناظره پخش شده بیش از ۷۰۰ کلیپ اختصاصی تولید شده و میلیاردها بار در شبکه‌های داخلی و خارجی فضای مجازی دیده شدند.

 مدیرعامل تلوبیون با اشاره به بیننده مناظرات تلویزیونی، خاطرنشان کرد: یکی از پربیننده‌ترین مناظرات تلویزیونی در دور اول انتخابات به چهارمین مناظره برمی‌گشت و اما اولین مناظره از دور دوم با بازدید هم‌زمان ۲۰۵ هزار کاربر و بیش از ۴۰۰ هزار نفر مخاطبی که از آرشیو مناظره بازدید کردند ۲۶ درصد نسبت به مناظره چهارم که پربیننده شد، رشد داشت.
خورشیدی افزود: می‌توانیم مناظره امشب را پربیننده‌ترین مناظره بنامیم که بیش از ۲۰۷ هزار بازید هم‌زمان و ۲۳ درصد رشد نسبت به شب گذشته داشت. تا جایی که ۴ برابر مخاطب مسابقه هم‌زمان فوتبال جام ملت‌های اروپا این مناظره بیننده داشت.

 او در پایان تأکید کرد: مخاطبان امروز پنجشنبه هم برای مقایسه و تصمیم نهایی خودشان می‌توانند همه محتوای دور اول و دور دوم ۲ نامزد انتخاباتی را به‌صورت رایگان تماشا کنند؛ اما به دلیل پایان‌یافتن تبلیغات انتخاباتی محتوای جدید در تلوبیون بارگذاری نخواهد شد. آخرین مناظره پربیننده‌ترین مناظره شد

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119691
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.