اداره هواشناسی اعلام کرد؛


افزایش مصرف برق در استان کرمان در پی افزایش دمای هوا

اداره هواشناسی اعلام کرد از ابتدای تیرماه تا به امروز میانگین حداقل دماهای استان نسبت به بلندمدت یا دوره ۳۰ساله نزدیک به ۳ درجه افزایش‌یافته و گرم‌تر شده و باعث این افزایش مصرف برق شده است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، صدیقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان می‌گوید اکنون ۳ درصد مشرکان مشترکان خانگی پرمصرف‌اند، اما با ۱۵ درصد کاهش مصرف برق می‌توانند جایزه بگیرند.
صدیقی افزود مشترکانی که ۱۵ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند می‌توانند درر پویش باانرژی شرکت و در قرعه‌کشی جوایز شرکت کنند
او افزود هدف این پویش کاهش مصرف برق است و مشترکینی که به میزان هدف تعیین شده مصرف برق خود را کاهش دهند، در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شوند. قرعه‌کشی بین شناسه قبض‌ها (کنتورها) انجام خواهد شد و معادل امتیازی که آن شناسه قبض از صرفه‌جویی کسب کرده، شانس قرعه‌کشی دریافت خواهد کرد.
صدیقی گفت هر کنتور یک بهره‌بردار دارد و جایزه به بهره‌بردار آن اهدا خواهد شد. بهره‌بردار شخص یا اشخاصی هستند که در بازه موردنظر، در واحد مسکونی مربوط به کنتور برنده سکونت داشته باشند.
او اظهار داشت به برندگان جایزه خودرو و یا یک میلیارد ریال کمک‌هزینه خرید کالا، از طریق پیامک با مسک BAENERGY و یا از طریق تماس تلفنی شرکت‌های توزیع نیروی برق اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم است بهره‌بردار مدارک هویتی خود و مدارک سکونت در واحد مسکونی که شناسه قبض برنده متعلق به آن است، ارائه کند. مدارک سکونت شامل مدارک قانونی مالکیت یا اجاره ملک به همراه استشهاد محلی است.
ازآنجایی‌که مدارک به‌صورت حضوری در شرکت توزیع نیروی برق بررسی خواهد شد، لطفاً از ارسال مدارک مذکور و اعلام شماره‌حساب و رمز آن به افراد غیر خودداری نمایید.
صدیقی گفت پویش ۲۱*۱۵ باهدف کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق در سراسر کشور طی ۲۱ هفته راه‌اندازی شده است. شما می‌توانید با ارسال عکس کنتور برق خود به‌صورت هفتگی، در این پویش شرکت کرده و شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی ۳۰۰ خودرو و میلیاردها تومان جوایز ارزنده را به دست آورید.
باتوجه‌به افزایش دما در روزهای پیشرو و در نتیجه افزایش مصرف برق موجب افرایش دمای داخلی تجهیزات برق شده است، ضروری است تا مصرف بهینه برق به‌صورت جدی از سوی تمامی مشترکان گران‌قدر شهرستان بم به‌ویژه مشترکان خانگی رعایت شود تا زمینه استفاده بهینه برق برای همشهریان محترم فراهم گردد
شایان‌ذکر است ساعت‌های اوج مصرف بار از ساعات ۱۳ تا ۱۸ و همچنین از ۲۰ تا ۲۳ است

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=119790
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.