در نشست بررسی راهکارهای توسعه خدمات مرتبط با افراد دارای معلولیت مطرح شد؛


لزوم مناسب‌سازی محیط شهر برای تکریم افراد دارای معلولیت

معاون توان‌بخشی بهزیستی کرمان در نشست با شهردار منطقه ۲ شهر کرمان راهکارهای توسعه خدمات مرتبط با افراد دارای معلولیت را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش «کرمان نو» به نقل از روابط‌عمومی شهرداری کرمان احمد شفیعی در این نشست با تقدیر از همراهی‌ها و همکاری‌های ارزنده و مؤثر مجموعه شهرداری با بهزیستی گفت: توانمندسازی و ایجاد فضای مناسب برای حضور فعال و پویای جامعه هدف به‌ویژه افراد دارای معلولیت و محدودیت از مهم‌ترین مأموریت‌ها و اهداف مجموعه بهزیستی است و مناسب‌سازی محیط شهر باید در خصوص تکریم افراد دارای معلولیت اجرایی شود.

او افزود: ارتباط مؤثر بهزیستی با سایر دستگاه‌های اجرایی به‌منظور جهت‌دهی به همراهی مسئولانه این مجموعه‌ها و افراد تأثیرگذار در خصوص دست‌یابی به توانمندسازی افراد دارای معلولیت از بهترین راهکارها بوده است تا شرایط بهتری برای توانمندسازی افراد دارای معلولیت فراهم شود.

معاون توان‌بخشی بهزیستی استان کرمان افزود: قطعاً با این ارتباط‌ها یک گام مهم برای بهبود وضعیت و حضور پویا و فعال افراد دارای معلولیت در سطوح مختلف جامعه و در نتیجه ارتقا توانمندی آنها برداشته خواهد شد، چرا که توسعه فضای مناسب‌سازی شده و قابل‌استفاده برای جامعه هدف بهزیستی زیر بنای دست‌یابی جامعه هدف به توانمندی پایدار خواهد بود.

علی رحیمی راد، شهردار منطقه ۲ کرمان نیز در این نشست با تقدیر از خدمات ارزنده مجموعه بهزیستی به اقشار نیازمند جامعه و به‌ویژه افراد دارای معلولیت بر لزوم گسترش همکاری‌های فی‌مابین تأکید کرد.
او همچنین برای گسترش همکاری‌ها و پیشبرد بهتر بحث مناسب‌سازی در محدوده فعالیت شهرداری منطقه ۲ اعلام آمادگی کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=121896
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.