مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان:


مدرسه اوتیسم شهر کرمان به بهره‌برداری رسید

با حضور مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کرمان، مدرسه اوتیسم در شهر کرمان با بیش از ۲۰ فضای آموزشی و توان‌بخشی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کرمان‌نو، رضا رضایی در آیین بهره‌برداری از مدرسه اوتیسم گفت: مدرسه اوتیسم شهر کرمان با رویکرد توان‌بخشی دانش‌آموزان دوره ابتدایی و پیش‌دبستانی دارای اختلالات عصبی و مغزی با حمایت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ و با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان به بهره‌برداری رسیده است.
او گفت: ۶۳ دانش‌آموز در مدرسه اوتیسم ثبت‌نام شده‌اند و تهیه محتوای مناسب آموزشی برای دانش‌آموزان و آموزش‌های ضمن خدمت همکاران و توانمندسازی آنان در دستور کار است.
لازم به ذکر است، مدرسه اوتیسم شهر کرمان با بیش از ۲۰ فضای آموزشی و توان‌بخشی در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۴۰۰ مترمربع در دوطبقه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان با حمایت شرکت راهسازی و ساختمانی ۱۱۵ با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان، با حضور مدیرکل دفتر اجتماعی فرهنگی استانداری کرمان، مدیرکل آموزش‌وپرورش، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز استان، رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی و… به بهره‌برداری رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122087
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.