سرمربی گل‌گهر:


تساوی با هوادار برای ما باخت خفیف بود

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: تساوی مقابل تیم هوادار تهران برای ما باخت خفیف بود، باید در ادامه امتیازات را جمع کنیم و مقابل سایر تیم‌ها برای پیروزی بازی کنیم تا جبران این مساوی بشود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از ایرنا، مهدی تارتار سرمربی گل‌گهر شامگاه جمعه ششم مهر در نشست خبری پس از تساوی مقابل هوادار تهران گفت: تلاش ما برای بردن این بازی کافی نبود و مسئولیت این نتیجه با من است.

او با بیان اینکه اگر می‌خواهیم با مدعی‌ها بجنگیم، باید در خانه امتیازات کامل را بگیریم اظهار داشت: باید نقاط ضعف را در تمرینات رفع کنیم تا از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: زمانی که یک تیم به‌صورت فشرده دفاع می‌کند، کار برای حریفان سخت می‌شود؛ تیم فوتبال هوادار تهران هر سه امتیاز خود را بیرون از خانه به دست آورده و در خانه شکست‌خورده که این موضوع کار را برای حریفان دشوار می‌کند.

او تأکید کرد: سبک بازی تیم فوتبال هوادار تهران فضاها را برای رقیب کم می‌کند؛ لذا باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم، تا تیم باز شود و ما در این بازی نتوانستیم این کار را انجام دهیم و تنبیه شدیم و ۲ امتیاز از دست دادیم.

۲ تیم گل‌گهر سیرجان و هوادار تهران درحالی در هفته ششم به صاف یکدیگر رفتند که بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=122249
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.