کاظمیان،‌ بازیکن کرمانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک:


اولویتم دعوت به تیم ملی است |  تا در کرمان همه یکدل نباشند مس کرمان به لیگ برتر صعود نمی‌کند

امین کاظمیان بازیکن کرمانی تیم فوتبال آلومینیوم اراک از تلاشش برای دعوت به تیم ملی می‌گوید. او می‌گوید:«به دنبال آقای گلی نیستم اولویتم نتیجه‌گیری تیم و دعوت به تیم ملی است.»

به گزارش کرمان‌نو، محمدامین کاظمیان ستارهٔ کرمانی این روزها لیگ برتر فوتبال ایران که دومین سال پیاپی خود در آلومینیوم اراک را سپری می‌کند این روزها در حال درخشش در لیگ برتر فوتبال ایران است. او از ابتدای فصل در ۸ بازی ۴ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده و توانسته ۲ پنالتی نیز برای آلومینیوم بگیرد تا عملکرد او موردتوجه رسانه‌ها قرار بگیرد.
کاظمیان در مورد عملکرد فصل پیش خود به «کرمان نو» گفت: فصل پیش هم می‌توانستم عملکرد بهتری داشته باشم؛ اما اول فصل به ذوب‌آهن رفتم که بنا به دلایل و شرایطی که نمی‌توانستم با برخی آقایان کار کنم از ذوب‌آهن جدا شدم به آلومینیوم اراک آمدم و با آقای مجتبی حسینی کار کردم.
او در مورد ادامه فصل با آلومینیوم گفت: با آلومینیوم هم خوب کار کردم مصدومیت همسترینگ برایم پیش آمد که ۳ تا ۵ هفته را از دست دادم وگرنه می‌توانستم عملکرد بهتری را به جا بگذارم؛ اما در کل خداراشکر عملکردم خوب بود و توانستم یکی از مهره‌های خوب آلومینیوم در لیگ برتر پارسال باشم.
کاظمیان درمورد فصل جدید لیگ برتر گفت: امسال خداراشکر توانستم از همان ابتدا عملکرد خوبی داشته باشم و امیدوارم این عملکرد تا پایان فصل ادامه‌دار باشد.
بازیکن کرمانی آلومینیوم با بیان اینکه دنبال آقای گلی نیستم گفت: واقعاً دنبال آقای گلی نیستم، امیدوارم تیم‌مان نتیجه بگیرد و من هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.
او با بیان اینکه هدفم تیم ملی است، ادامه داد: مهم‌ترین هدفم دعوت به تیم ملی است. امسال از تیم‌های خوبی پیشنهاد داشتم. از استقلال و پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم. دنبال جایی بودم که ثبات خوبی داشته باشم و بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم تا بتوانم به تیم ملی دعوت شوم. اولویت اول نتیجه‌گرفتن تیم‌مان و دعوتم به تیم ملی است.
او در پاسخ به این سؤال که دلیل انتخاب آلومینیوم این بود که بتواند بازی بیشتری انجام دهد و دیده شود گفت: از شرایط کار با مجتبی حسینی و تفکرات تاکتیکی او آگاه بودم و شیوه کار او را می‌دانستم و باتوجه‌به فکرهایی که در ذهن خودم برای دعوت به تیم ملی داشتم تصمیمم براین بود در آلومینیوم بمانم.

cfkdiezq 1

تا در کرمان همه یکدل نباشند مس کرمان به لیگ برتر صعود نمی‌کند

کاظمیان که سابقه طولانی حضور در مس کرمان را دارد در مورد شرایط تیم فوتبال این باشگاه گفت: مس یکی از باشگاه‌های خوب ایران است و امیدوارم این مشکلاتی که در سال‌های اخیر برای این باشگاه رقم خورده سریع‌تر حل شود. من همیشه خودم را مسی می‌دانم و همیشه اولویت اول و آخرم مس کرمان است و اگر این تیم در لیگ برتر باشد اولین جایی که به آن نگاه می‌کنم مس کرمان است.
او ادامه داد: من ۲۰ سال از عمرم را در فوتبال کرمان گذراندم. در پایه‌های این تیم رشد کردم و به تیم بزرگسال رسیدم. امیدوارم شرایطی به‌گونه‌ای باشد که این تیم خیلی زود در سطح اول لیگ ایران بازی کند و بدون شک اگر در لیگ برتر باشد اولویت اول من بازی در این تیم است.
کاظمیان با بیان اینکه تا در کرمان همه یکدل نشوند این تیم نمی‌تواند به لیگ برتر صعود کند گفت: سالی که تیم مس کرمان به لیگ برتر آمد تمام ارکان شهر و تیم و همه‌وهمه با هم یکدل شدند تا این تیم به لیگ برتر بیاید. تا زمانی که مدیریت باشگاه، تیم و تمام عوامل اجرایی استان و مدیران و مردم با هم یکدل نشوند این تیم نمی‌تواند به لیگ برتر بیاید.
او اضافه کرد: باید تمام افرادی که در استان کرمان دست‌اندرکار هستند با هم کمک کنند تا تیم را به جایگاهی که لایق آن است برسانند و سریع‌تر این اتفاق بیفتد.
کاظمیان در پایان گفت: امیدوارم امسال تیم مس نتایج خوبی بگیرد. شرایط خوبی را برای تیم فراهم کردند. این تیم، تیم اول استان است و زمانی که نتیجه بگیرد مردم و همه می‌توانند دلخوش باشند و امیدوارم هر چه زودتر به جایگاه اصلی‌اش برگردد.

امینکاظمیان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123486
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.