روز چهارشنبه ۲ آبان برگزار شد؛


برگزاری همایش احداث نیروگاه‌های خورشیدی در بخش کشاورزی بم

همایش احداث نیروگاه‌های خورشیدی در بخش کشاورزی بم برگزار شد.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، اکرمیان رئیس اداره برق بم امروز چهارشنبه ۲ آبان در همایش نیروگاه‌های خورشیدی اظهار کرد: باتوجه‌به مصوبه هیئت وزیران کشاورزانی که ۸۰ درصد از توان مصرفی خود را از طریق احداث نیروگاه خورشیدی تأمین کنند در ۴ماهه تابستان از مدیریت بار پیک مصرف معاف خواهند شد و ۸ ماه از طول سال با تولید برق می‌توانند آن را به صنعت برق بفروش برسانند.

او افزود: امروز به همین منظور همایش احداث نیروگاه‌های خورشیدی را در شهرستان بم برای کشاورزان برگزار کردیم و امیدواریم کشاورزان با احداث نیروگاه خورشیدی در بخش کشاورزی برق موردنیازشان را تأمین کنند.

اکرمیان افزود: کشاورزان برای احداث نیروگاه خورشیدی طی قرارداد و تفاهم‌نامه‌ای با بانک کشاورزی بسته شده است با معرفی به بانک کشاورزی می‌توانند از تسهیلات لازم استفاده کنند و سرمایه آنان ظرف ۳ سال برگشت می‌شود و این به نفع کشاورزان است و دیگر دچار خاموشی و اعمال مدیریت مصرف در تابستان نخواهند شد.

رئیس اداره برق بم بیان داشت: باتوجه‌به خاموشی موتورپمپ‌ها طی امسال امیدواریم بتوانیم فاصله تولید و مصرف را در هم‌ترازی برق کاهش دهیم و کمتر شاهد چالش‌ها و مشکلات قطعی برق در بخش کشاورزی باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123521
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.