کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد؛


هشدار هواشناسی کرمان برای احتمال جاری‌شدن رواناب و خسارت طوفان

 کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: طی امروزوفردا بر شدت ناپایداری‌های جوی به‌صورت بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شمالی و غرب استان افزوده شده بنابراین احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری‌شدن رواناب و ایجاد خسارت در اثر وزش باد شدید در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.
 امین دریافر امروز دوم آبان‌ماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: آسمان استان نیمه‌ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با بارش باران است. ضمن اینکه بارندگی را در مناطق شمالی و شمال غرب استان داریم.
او با اشاره به وزش باد شدید و گردوخاک در سطح استان کرمان، افزود: بارندگی تا بعدازظهر پنجشنبه ادامه دارد و روز جمعه وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و وقوع گردوخاک را خواهیم داشت.
 دریافر با اشاره به اینکه از روز جمعه کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود؛ گفت: پیرو هشدار سطح زرد شماره ۳۰ و با توجه به تقویت سامانه بارشی، طی امروزوفردا بر شدت ناپایداری‌های جوی به‌صورت بارش باران و وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در نیمه شمالی و غرب استان افزوده شده بنابراین احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری‌شدن رواناب و ایجاد خسارت در اثر وزش باد شدید در مناطق مذکور دور از انتظار نیست.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=123531
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.