شبکه آب و فاضلاب گنبکی ریگان ۸۵درصد پیشرفت داشته است

به نقل از ایرنا ـ حسین پیدایش گفت که ۸۸۰ فقره انشعاب بازسازی و انشعابات غیرمجاز آب در شهر گنبکی ریگان جمع آوری شده و با اقدامات انجام شده در زمینه آب رسانی به شهر گنبکی، امروز رضایتمندی اهالی این شهر را بیش از پیش شاهد هستیم.
وی با اشاره به توسعه ۱۰۰درصدی محله دولت آباد ریگان و اینکه از اول پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون هیچگونه لوله گذاری در این منطقه انجام نشده است عنوان کرد که اهالی این منطقه با لوله گذاری کامل از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری ریگان با اشاره به اقدامات انجام شده در شهر گنبکی تصریح کرد که حفر یک حلقه چاه و خط انتقال آب و برق آن در حال اجرا است و این طرح تا ماه آینده تجهیز و به بهره برداری خواهد رسید و دیگر مشکل افت فشار و یا کم آبی را در شهر گنبکی نخواهیم داشت.
وی از احداث مخزن سه هزار متر مکعبی با بیش از یک میلیارد تومان اعتبار با پیگیری های فرماندار ریگان خبر داد و گفت که این اعتبار جذب و امور مربوط به جانمایی مخزن نیز انجام شده و همچنین برای اجرای خط انتقال آب از مخزن پنج هزار متر مکعبی به شهر ریگان بیش از سه میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ریگان همچنین از شهروندان خواست نسبت به پرداخت بموقع قبض های آب خود اقدام کنند تا شاهد خدمات رسانی بهتری به شهروندان باشیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13149
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.