مخالفت با برگزاری کنسرت در جیرفت تا حفظ وحدت در خطبه‌های نماز جمعه استان

حجت الاسلام صباحی امام جمعه موقت کرمان در  مصلای امام علی این شهر به این نکته اشاره داشت که دشمن از تفرقه و اختلاف در جامعه نتیجه گرفته است.
او اعلام کرد که نباید به اختلاف وتفرقه در جامعه دامن بزنیم و امام راحل  وحدت را عنصر اصلی می‌دانستند.

صباحی از لزوم بهره‌گیری از عقل سیاسی گفت و ادامه داد که نباید با کسانی که مقصد و هدف مشترک داشته اما مسیری متفاوت داریم تفرقه و اختلاف داشته باشیم. چنین اختلافاتی منجر به شکست مشروطه شد. با اقتدار و قدرت نظام و هوش سیاسی در کنار هم، سرنوشتی مشابه مشروطه نداشته باشیم.

حجت الاسلام کرمی پور درجیرفت هم سبت به غافل نبودن از آمریکا هشدار داد. او آمریکا را راس فتنه و ضربه به نظام جمهوری اسلامی دانست . او به لزوم کار در راستای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد .

وی همچنین مخالفت خود را با برگزاری کنسرت‌ها اعلام کرد.  کرمی‌پور می‌گوید که می خواهند کنسرت های مبتذل را در منطقه ترویج دهند که نمی گذاریم.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانی در خطبه های رفسنجان بر انجام کارها با محوریت اقتصاد مقاومتی تاکید داشت . او معتقد است که اگر بخواهیم کشور در اوج قدرت بماند باید مشکلات اقتصادی را با تکیه بر توانمندی‌های داخلی که همان اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است،حل شود.

رمضانی می‌گوید که مسائل اقتصادی جامعه باید با کمک مردم حل شود. او می‌خواهد که مسئولیت به جوانان سپرده شود و بازنشستگان به سر کار برنگردند.

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های نمازجمعه ریگان از سربازان گمنام امام زمان (عج) برای به هلاکت رساندن شرور شرق و جنوب استان که اقدام به ناامنی می کرد، تقدیر و تشکر کرد.
وی نعمت امروز کشور را امنیت دانست . و در موضوع فیش‌های حقوقی معتقد است که مسئولین باید برخورد با صاحبان این فیش‌ها را از نزدیکان خود شروع کنند

همچنین امروز به سبب حضور نورانی شهدای گمنام فضای مصلاهای چترود و ماهان بسیار معنوی وعطراگین بود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=1358
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.