زمینه اشتغال مددجویان بهزیستی در رفسنجان فراهم شود

به گزارش مهر محمود حیدری روز چهارشنبه  گفته باید زمینه اشتغال برای مددجویان تحت حمایت بهزیستی فراهم شود از این رو کارفرمایان در حوزه های مختلف با به کارگیری مددجویان سازمان بهزیستی در قالب طرح های پشتیبان می توانند به ازای هر نفر مددجو ۲۰ میلیون تومان تسهیلات استفاده کنند و از پرداخت سهم بیمه کارفرما نیز برخوردار شوند.

رئیس اداره جهاد کشاورزی رفسنجان هم در این جلسه بیان داشت که در شهرستان رفسنجان نباید تنها به کاشت پسته اکتفا کرد زیرا بعضی از مناطق این شهرستان ظرفیت کاشت محصولاتی مانند زرشک، زعفران، گل محمدی، عناب، گیاهان دارویی و … را دارد به گونه ای که این شهرستان توانسته ۴۰ نوع گیاه دارویی در مناطق مختلف کشت کند.

حسین رضائی با اشاره به اینکه کاشت محصولات دیگر در شهرستان رفسنجان شرایط خوب اقتصادی را فراهم می کند، اظهار کرد افرادی که تمایل به احداث گلخانه های کوچک، دامداری، پرورش مرغ و پرورش زنبور عسل دارند می توانند به راحتی از سازمان جهاد کشاورزی رفسنجان مجوز دریافت کنند.

همچنین رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رفسنجان عنوان کرد: «میراث فرهنگی آمادگی هر نوع تعامل و همکاری با سازمان بهزیستی را دارد و این در حالی است که در زمینه اشتغال زایی و آموزش صنایع دستی تسهیلاتی را به مددجویان بهزیستی ارائه می کند. مددجویان بهزیستی می توانند به طور مداوم در زمینه صنایع دستی آموزش ببینند و اشتغال زا باشند و با پرداخت مبلغ ماهیانه ۶۰ هزار تومان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.»

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13623
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.