برق رسانی رایگان به روستاهای کشور

ولی الدین مصلحتی گفت که در سال ۹۵ برنامه برق‌رسانی به روستاهای بالای ۱۰ خانوار که بطورثابت ساکن هستند در دستور کار، برق روستایی کشور قرار گرفت که در ابتدا شناسایی روستاهای بالای ۱۰خانوار حتی دردورترین و صعب‌العبورترین نقاط اقدام شد.
وی تصریح کرد که همه دولت ها از ابتدای انقلاب تاکنون در امر برق رسانی به روستاها همت داشته اند، اما دردولت یازدهم با تدبیر ریاست جمهوری این کارشتاب و سرعت گرفت و خوشبختانه درسال ۹۵ با اعتبار بالغ بر ۱۲۸میلیارد تومان درکشور توانسته ایم روشنایی را به هموطنان مان هدیه نماییم.
مجری طرح برق رسانی روستایی کشور ادامه داد که در روستاهایی که زیر۱۰خانوار هستند و یا روستاهایی که با مشکلاتی نظیر اخذ پروانه و مجوزهای لازم از ارگان های ذیربط روبرو هستند با افزایش جمعیت و اخذ مجوزهای لازم و کددارشدن روستا، واجد شرایط شده و در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه در استان کرمان روستاهای فاقد شبکه برق و روشنایی ریشه کن شده است تصریح کرد عمده روستاهایی که هنوز به شبکه برق کشور متصل نشده‌اند در مناطق محروم قرار دارند.
مصلحتی بیان کرد که همدلی و تعامل مسئولان و نمایندگان مجلس و مردم کرمان موجب تعالی و پیشرفت استان خواهد شد و بسیار ارزشمند است.
وی تاکید کرد که پیگیری و ارتباط مناسب نمایندگان با وزارت نیرو دراخذ اعتبار برای استان سبب شد که امروز دیگر هیچ روستای بالای ۱۰خانواری درکرمان فاقد برق و روشنایی وجود نداشته باشد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=13999
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.