راه اندازی ۱۲۵ اقامتگاه بوم‌گردی در استان کرمان

احمد اصغری قاجاری امروز در دومین روز از گردهمایی نمایندگان اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور اتاق بازرگانی کرمان گفت کرمانی‌ها مردمی بسیار مهمان‌نواز هستند و در سفر به استان کرمان هیچ کمبودی احساس نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه میراثی و گردشگری دارد ارگ تاریخی بم، قالی کرمان، خانه حاج‌آقاعلی، باغ فتح‌آباد و… را از جمله این آثار تاریخی عنوان کرد.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی ایران با اشاره به اینکه پنج هزار اقامتگاه بوم‌گردی تا سال ۱۴۰۴ در کشور ایجاد می‌شود گفت که کرمان ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد و تا کنون ۱۲۵ اقامتگاه بوم‌گردی در این استان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان ایران در خارج از کشور در حوزه اطلاع‌رسانی گردشگری بهترین و مهمترین ظرفیت برای معرفی ایران هستند گفت که به زودی سومین همایش و گردهمایی نمایندگان اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج کشور به دعوت اتاق بازرگانی ایران در راستای توسعه گردشگری کشور برگزار می‌شود.

وجود همدلی و همراهی برای توسعه صنعت گردشگری در کرمان

مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور هم که در این همایش حضور داشت با اشاره به اینکه در استان کرمان اقدامات بسیار خوبی در حوزه گردشگری انجام شده است اظهار داشت که با بررسی این اقدامات کاملا احساس می‌شود همدلی و همراهی بسیار خوبی در استان کرمان برای توسعه صنعت گردشگری وجود دارد.

مرتضی حاجی با اشاره به برگزاری دومین گردهمایی نمایندگان اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور در استان کرمان، تصریح کرد که راهکارها و پیشنهادهای ارائه شده در این همایش در راستای توسعه گردشگری با جدیت دنبال می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=14074
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.