گل گهر 5 تا زد، نخعی استعفا کرد

گل گهر سیرجان با بردی قاطع و پرگل موفق شد مس کرمان را در سیرجان شکست دهد. شاگردان بگوویچ در دور رفت برابر مس کرمان با نتیجه سه بر یک شکست خوردند و این بار نه تنها نتیجه دور رفت را جبران کردند، بلکه با دو گل بیشتر انتقام خود را از حریف هم استانی کامل کردند.

گل گهر سیرجان در نیمه اول با گل آذرپاد و گل به خودی فرهاد سالاری به رختکن رفت؛ اما عطش بازیکنان گل گهر برای انتقام گیری همچنان ادامه داشت تا در نیمه دوم شاهد 3 گل از سوی گل گهر باشیم.

مهدی دغاغله، امین پورعلی و محسن طرحانی سه گلزن دیگر گل گهر در دیدار با مس کرمان بودند تا شاگردان نخعی که هفته قبل در ثانیه های پایانی برد با ارزشی را کسب کرده بودند، در این دیدار سنگین ترین شکست فصل خود را تجربه کنند.

تنها گل مس کرمان در این دیدار را یاسر فیضی در نیمه دوم به ثمر رساند که البته این گل کمکی به کرمانی ها برای بازگشت به مسابقه نکرد.

گل گهر سیرجان در نیم فصل دوم نتایج به مراتب بهتری را نسبت به نیم فصل اول کسب کردند و همچنان روند صعودی این تیم در جدول ادامه دارد و با این برد مجموع امتیازات این تیم به عدد 29 رسید.

مس کرمان اما با این شکست 30 امتیازی باقی ماند تا همچنان در رده های میانی جدول حضور داشته باشد.

احمد نخعی سرمربی تیم مس کرمان پس از شکست سنگین مقابل گل گهر سیرجان از سمت خود استعفا داد.

او که با کسب نتایج خوب در تیم های پایه مس کرمان به تیم بزرگسالان نقل مکان کرده بود، در طول فصل نیز به دلیل نوسان در نتیجه گیری تحت فشار زیادی قرار داشت و این فشارها در بازی هفته گذشته مقابل راه آهن که مسی ها با پنالتی دقایق پایانی به پیروزی دست یافتند، به حد بالایی رسیده بود.

در نهایت شکست سنگین و غیرقابل پیش بینی 5 بر 1 مقابل گل گهر سیرجان سبب شد، تا احمد نخعی در پایان هفته بیست و یکم و در شرایطی که مس کرمان با 30 امتیاز در رتبه 10 جدول رده بندی قرار گرفته است، از سمت خود استعفا دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=15948
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.